eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów Gminy Stara Błotnica na rok budżetowy 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów Gminy Stara Błotnica na rok budżetowy 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.starablotnica.bip.org.pl/przetargi/index/id/1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów Gminy Stara Błotnica na rok budżetowy 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f8934f-6fba-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464046/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa tj. oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95 do
pojazdów i sprzętu silnikowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Gminy Stara Błotnica. Zamówienie obejmuje
bezgotówkowy zakup w/w paliw na stacjach paliwowych , umożliwiających całodobowe tankowanie, znajdujących się w
odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego ( tj. Stara Błotni-ca 46, 26-806 Stara Błotnica), z możliwością tankowania
paliwa z dystrybutora przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, również w święta w okresie 12 miesięcy od podpisania
umowy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r. Zamawiający wymaga aby wjazd i wyjazd na stację był dostępny dla ciągników
rolniczych. Szacunkowe zapo-trzebowanie na paliwa w całym okresie trwania umowy, wynosi odpowiednio:
Olej napędowy ON - 24 000 litrów
Benzyna bezołowiowa Pb95 - 1 600 litrów
W okresie umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawia-jący nie ma wpływu. Zmiana ta wynika
z niemożliwej do przewidzenia interwencji ra-towniczo- gaśniczej, jak i wyjazdów służbowych. Zamawiający przewiduje
również tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych i ciągników oraz kanistrów .
2) Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podsta-wie faktycznie zakupionych przez
Zamawiającego ilości.
3) Sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów polegać będzie na:
1. bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodowych służbowych Za-mawiającego oraz do kanistrów.
2. zakupie paliwa na stacjach paliw, umożliwiających całodobowe tankowanie , będą-cych w dyspozycji Wykonawcy,
znajdujących się w odległości 15 km od siedziby Za-mawiającego, z możliwością tankowania paliwa z dystrybutora przez 24
godziny na dobę 7 dni w tygodniu, również w święta.
3. bezgotówkowej sprzedaży paliwa , która musi umożliwić prowadzenie przez Wy-konawcę ewidencji pobranego paliwa dla
poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru
rejestracyjnego pojaz-du.
4. rozliczeniu zawartych transakcji fakturami VAT, z załączonymi asygnatami wyda-nych paliw ( potwierdzeniem zapisów
zawartych w asygnatach jest zapis w karcie dro-gowej), z terminami płatności nie krótszymi niż 14 dni od daty otrzymania
prawidło-wo wystawionych faktur.
4) Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe w złotych polskich wystawiając bez-pośrednio po tankowaniu dokument
pobrania WZ z wyszczególnieniem numeru reje-stracyjnego samochodu i oferowanego upustu..
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia w stosunku do
zapotrzebowania określonego w pkt.1 z podanej łącznej ilości litrów paliwa.
6) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do
złożonych wielkości Wykonawcy.
7) Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, może
ulec zmianie.
8) Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wy-magań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U.z 2015r. poz 1680).
9) Wykonawca musi posiadać w swojej dyspozycji stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw
, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Go-spodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i
produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz.U.z 2014r. poz.1853).
10) Wykaz pojazdów służbowych Zamawiającego wraz z numerami rejestracyjnymi, Wykonawca otrzyma jako załącznik do
Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191232,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STIV Karol Wojewoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482236549

7.3.4) Miejscowość: Wola Gutowska 8

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.