eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawonków › Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawonków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Pawonków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-772

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3534100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pawonkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/34267/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-086f12f4-603a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015975/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432658/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 138 instalacji fotowoltaicznych. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 3002450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 94 instalacje solarne. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 908500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 28 kotłów na biomasę. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621200-1 - Kotły grzewcze

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 405000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 42 instalacji pomp ciepła, w tym 20 pomp ciepła do c.w.u. oraz 22 pompy ciepła do c.o. i c.w.u., z czego 3 gruntowe . Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

42511110-5 - Pompy grzewcze

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

4.5.5.) Wartość części: 1045000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”

W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 2 – złożone zostały dwie oferty, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 2

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438116,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1930000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”

W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 3 – złożone zostały dwie oferty, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższyej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830023,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279340,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”

W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 4 – złożona została jedna oferta, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.