eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Inwestycje strategiczne w zakresie infrastruktury wodno- kanalizacyjnej dla Leżajska"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Inwestycje strategiczne w zakresie infrastruktury wodno- kanalizacyjnej dla Leżajska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333

1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Inwestycje strategiczne w zakresie infrastruktury wodno- kanalizacyjnej dla Leżajska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7808ad-829a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Inwestycje strategiczne w zakresie infrastruktury wodno- kanalizacyjnej dla Leżajska”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkami komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu są: 1) miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa odbiorcy– Miasto Leżajsk), dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) poczta elektroniczna: przetargi@miastolezajsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki korzystania 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w szczególności w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach.doc, .docx, .xls, .xlsx lub .pdf. 9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 10. Należy pamiętać, by wewnątrz szyfrowanego folderu nie znajdowały się wcześniej zaszyfrowane pliki. 11. Pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 15 MB 12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi: 1) W Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) 2) W Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 13. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XV.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane objęte Projektem pod nazwą „Inwestycje strategiczne w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej dla Leżajska” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: programu inwestycji strategicznych.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
Budowę sieci wodociągowej wraz z armaturą i uzbrojeniem o łącznej długości
5 132 metrów, w tym o średnicach Ø 63 mm (115 m.), Ø 90 mm (308 m.), Ø 110 mm (4 709 m.) oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami o łącznej długości 3 390,7 metrów, w tym o średnicach Ø 200 mm (3 057,7 m.) i Ø 1000 mm (333 m.).
Ze względu na charakter i specyfikę prowadzenia robót na poszczególnych odcinkach Projekt podzielono na dwa odrębne zadania:

ZADANIE I – sieci wodociągowe, które obejmuje:
1) Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcina sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ogrodowej i przy ul. Lawendowej w Leżajsku" Teren w rejonie ul. Ogrodowa II po stronie zachodniej - MPZP nr 56B/03 - ul. Lawendowa- Ø110- 419m
2) Budowa odcina sieci wodociągowej oraz przebudowa i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Leżajsku -ul. Lawendowa Etap II" Teren w rejonie ul. Ogrodowa II po stronie zachodniej - MPZP nr 56B/03 - ul. Lawendowa - Ø110-248m i Ø90- 19m
3) Budowa odcinka sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Szymanowskiego" Teren w rejonie ul. Dolnej i ul. Jarosławskiej - MPZP nr 50/2002 - Ø63- 115m
4) Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Podzwierzyniec" Teren w rejonie ul. Podzwierzyniec (MPZP nr 30A/2000)- Ø110- 931m i Ø90 - 269m
5) Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk i miejscowości Wierzawice przy ul. Kpt. Kuczka" Teren w rejonie ul. Kpt. Kuczka - Św. Jadwigi Królowej- Ø110- 300m
6) Budowa odcinka sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Leśnej" Teren ul. Leśnej- Ø110- 205m
7) "Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk przy ul. Długiej" wraz z"Budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Dylągówka-Szklary w km 12+973"Tren w rejonie - ul. Fabryczna, ul. Browarna, ul. Siedlanka, ul. Długa- Ø110 - 1650m
8) Budowa odcinka sieci wodociągowej – ulica Opalińskiego w Leżajsku" Teren ul. Opalińskiego- Ø110- 310m
9) Budowa sieci wodociągowej położonej przy ul. Żwirki i Wigury, ul. Blacharskiej i ul. Mickiewicza oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej położonej przy ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Leżajsku – Etap I" wraz z "Budową odcinka sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Dylągówka-Szklary" Teren ul. Żwirki i Wigury- Ø110- 256m i Ø90- 20m
10) "Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk przy ul. Ppłk. Więcława Śląskiego" Teren w rejonie od ul. Podolszyny do ul. Polnej- Ø110- 390m

ZADANIE II – sieci kanalizacyjne, które obejmuje:
1) "Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcina sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ogrodowej i przy ul. Lawendowej w Leżajsku" Teren w rejonie ul. Ogrodowa II po stronie zachodniej - MPZP nr 56B/03 - ul. Lawendowa- Ø200- 463m
2) "Budowa odcina sieci wodociągowej oraz przebudowa i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Leżajsku -ul. Lawendowa Etap II" Teren w rejonie ul. Ogrodowa II po stronie zachodniej - MPZP nr 56B/03 - ul. Lawendowa- Ø200- 409m
3) "Budowa odcinka sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Szymanowskiego" Teren w rejonie ul. Dolnej i ul. Jarosławskiej - MPZP nr 50/2002 - ul. Szymanowskiego i ul. Wieniawskiego- Ø200- 442m
4) "Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Podzwierzyniec" Teren w rejonie ul. Podzwierzyniec (MPZP nr 30A/2000)- Ø200 - 997,5m
5) "Budowa odcinka sieci wodociągowej i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk i miejscowości Wierzawice przy ul. Kpt. Kuczka" Teren w rejonie ul. Kpt. Kuczka - Św. Jadwigi Królowej- Ø200- 275m
6) "Budowa odcinka sieci wodociągowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk przy ul. Leśnej" Teren ul. Leśnej- Ø200- 181,2m
7) "Budowa sieci wodociągowej położonej przy ul. Żwirki i Wigury, ul. Blacharskiej i ul. Mickiewicza oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej położonej przy ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Leżajsku – Etap I" wraz z "Budową odcinka sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Dylągówka-Szklary" Teren ul. Żwirki i Wigury- Ø200- 290m
8) "Przebudowa i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk i Stare Miasto" Kolektor dopływowy sieci kanalizacji sanitarnej do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Leżajsku - Ø1000- 333m. Sieć kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami oraz przewiertem w rurze ochronnej Ø1400 pod ciekiem wodnym.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
Zamawiający rezygnuje z części zamówienia, który zawiera dokumentacja projektowa pn. "Przebudowa i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Leżajsk i Stare Miasto" (Kolektor dopływowy sieci kanalizacji sanitarnej do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Leżajsku) w poniższym zakresie:
• Wykonania odcina sieci kanalizacji sanitarnej PP1000 pomiędzy studnią Sw zlokalizowaną na terenie oczyszczalni ścieków, a studnią S1 o długości około L=18,5 m wraz z włączeniem do studni.
• Wykonania studni S1 o wymiarach 3400x3880
• Wykonania odcina sieci kanalizacji sanitarnej PP1000 pomiędzy studnią S1, a studnią S2 o długości L=58,6 m wraz z włączeniem do studni.
• Wykonania studni DN2500 oznaczonej jako S2.
• Wykonanie odcina sieci kanalizacji sanitarnej PVC200 pomiędzy studnią S2, a studnią rozprężną DN1000 o długości L=3 m.
• Wykonania studni rozprężnej DN1000.
Powyższy zakres został już zrealizowany, przez co został wyłączony z niniejszego zamówienia.
Uwaga. W ramach zadania należy wycenić demontaż istniejącego tymczasowego odcina sieci kanalizacji sanitarnej PP100 pomiędzy studnią S2, a studnią istniejącą o długości około L=8 m (tymczasowy by-pass) wraz z wykonaniem szczelnego zaślepienia otworu w studni S2 (wejście tymczasowego by-passu).
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów pompowania wody z wykopów za pomocą igłofiltrów (w przypadku konieczności zastosowania) oraz przepompowywania ścieków i wykonania tymczasowych bajpasów lub obejść.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów odtworzenia nawierzchni asfaltowej, brukowej, chodnikowej, w przypadku jej uszkodzenia. W przypadku lokalizacji poszczególnych sieci w pozostałych drogach, bądź terenach należy przewidzieć ich odtworzenie do stanu pierwotnego.
Zamawiający zwraca uwagę, aby Wykonawcy szczególnie zapoznali się i wzięli pod uwagę przy wyliczeniu całkowitej ceny ofertowej, zapisy dokumentacji przetargowej związane
z wykonywaniem poszczególnych robót (sieci) metodą bezwykopową (przewierty),
a w szczególności dla zamierzeń budowlanych, gdzie większość robót ma być prowadzona właśnie metodami bezwykopowymi tj.:
1) "Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk przy ul. Długiej" wraz z "Budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Dylągówka-Szklary w km 12+973" Tren w rejonie - ul. Fabryczna, ul. Browarna, ul. Siedlanka, ul. Długa
2) "Budowa odcinka sieci wodociągowej – ulica Opalińskiego w Leżajsku" Teren ul. Opalińskiego
3) "Budowa sieci wodociągowej położonej przy ul. Żwirki i Wigury, ul. Blacharskiej i ul. Mickiewicza oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej położonej przy ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Leżajsku – Etap I" wraz z "Budową odcinka sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik-Leżajsk-Łańcut-Dylągówka-Szklary" Teren ul. Żwirki i Wigury (w części przy kościele Farnym”
4) Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Leżajsk przy ul. Ppłk. Więcława Śląskiego" Teren w rejonie od ul. Podolszyny do ul. Polnej
5) Oraz inne zgodnie z dokumentacją przetargową.

3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót określa:
Szczegółowy zakres planowanych robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki od nr 8.1 do 8.13 dla niniejszej SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.

4. W cenie oferty należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczych

5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet dokumentów zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały) w tym pozwolenie na użytkowanie lub inne decyzje administracyjne jeśli przepisy prawa tego wymagają dla przedmiotu zamówienia.

6. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ( waga 60% )
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-60 obliczone według wzoru: Pc = (Najniższa cena oferowana brutto/Cena oferty badanej brutto) *60
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

2) Okres gwarancji (waga 40 %) – nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące od dnia odbioru końcowego (jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 72 miesięczny okres gwarancji jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego);
Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.

Kryterium – „Okres gwarancji ” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 40 pkt obliczone według wzoru:
„Pg” : (Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane badanej oferty/ Najdłuższy okres gwarancji z otrzymanych ofert)*40
W przypadku nie wypełnienia „okresu gwarancji” w formularzu oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny „okres gwarancji”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek, o którym mowa zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych 00/100)
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 7.000.000,00 PLN (słownie: siedem milionów złotych 00/100)
c) posiada roczne przychody w obszarze objetym zamówieniem powyżej 7.000.000,00 PLN w jednym z ostatnich trzech lat przed terminem składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek, o którym mowa zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu kolektora (ściekowego lub wodociągowego) zrealizowanego w technologii bez wykopowej o minimalnej średnicy DN1400 mm i długości co najmniej 15 m oraz
b) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu kolektora ściekowego zrealizowanego w technologii wykopowej o minimalnej średnicy DN1000 mm i długości co najmniej 300 m oraz
c) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu sieci wodociągowej o minimalnej średnicy DN110 mm i długości co najmniej 1000 m zlokalizowanej w terenie miejskim (między innymi w chodnikach, drogach, placach utwardzonych) wykonane w ramach jednego zadania

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (dotyczy a) i b) i c)) także wtedy kiedy wykaże, że zrealizował jedną robotę budowlaną, która spełnia jednocześnie wymogi określone w pkt a) i b) i c) powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1 pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, rodzaju, nazwy, parametrów (w tym średnicy i długości), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
• Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur).

2) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem zgodnie z wymaganiem określonym w części VIII pkt 2 ppkt. 3) lit. a) SWZ.

3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego zgodnie z wymaganiem określonym w części VIII pkt 2 ppkt. 3) lit. b) SWZ.

Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowego środka dowodowego dotyczącego sytuacji finansowej wymaganego przez Zamawiającego, może złożyć inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

4) oświadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiem określonym w części VIII pkt 2 ppkt. 3) lit. c) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) wypełnioną tabelę ceny ryczałtowej wg załącznika nr 2
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale X ust 1 wg załącznika nr 3 do swz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XII ust. 6 - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wg załącznika nr 4 do swz (jeżeli dotyczy);
4) W przypadku oferty wspólnej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wg załącznika nr 5 do swz (jeżeli dotyczy);
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg załącznika nr 3a do swz (jeżeli dotyczy).
7) dowód wniesienia wadium
8) odpis lub informacja, o której mowa w ust. 2;
9) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w ust 3
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:
- 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 55 1090 2590 0000 0001 4488 9362 w Santander Bank Polska S.A. Oddział w Leżajsku z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina: Miasto Leżajsk, ul. Rynek 1, 37- 300 Leżajsk;
7) treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby gwarancji lub poręczenia obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy PZP.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku, gdy zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
7. W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
8. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
10. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego;
2) w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową terminie,
3) w zakresie zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie / przy pomocy przewidzianego w umowie sposobu realizacji z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana zakresu / sposobu realizacji zamówienia będzie wiązała się jedynie z usunięciem ww. błędów, a ogólny charakter umowy zostanie zachowany,
4) w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ustawy Prawo budowlane,
5) w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót, jak również wykonania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie,
6) w zakresie zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót, jak również wykonania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, których niewykonanie będzie skutkowało niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana zakresu/sposobu realizacji zamówienia będzie wiązała się jedynie z wykonaniem ww. robót, a ogólny charakter umowy zostanie zachowany,
7) w zakresie zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie lub terminie, z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana będzie ograniczała się jedynie do zmiany niezbędnej dla dostosowania się do zmiany przepisów prawnych,
(dalsza część w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa odbiorcy– Miasto Leżajsk) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

- Rodzaj i zakres zmian umowy - ciąg dalszy:
8) w zakresie zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu / sposobu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, przez którą na potrzeby niniejszej umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu najwyższej należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, akty władz państwowych utrudniające lub uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego;
Przez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne rozumie się takie, które za względu na wymogi technologiczne determinujące wykonanie poszczególnych robót skutkują wstrzymaniem prowadzenia tychże robót, a ilość dni występowania wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych lub intensywność opadów skutkująca przeszkodami, o których mowa wyżej, jest większa od średniej z ostatniego pięciolecia, licząc wstecz od daty składania ofert. Okresem porównawczym będzie miesiąc.
9) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu niniejszej umowy,
10) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie z inicjatywy Wykonawcy jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
(Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy znajdują się w załączniku nr 7 do swz - Wzór umowy - § 14 "Zmiany postanowień umowy" - ze względu na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia dot. maksymalnej ilości znaków)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.