eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowiny › "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2023 roku".



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2023 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nowinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowiny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 346 51 97

1.5.8.) Numer faksu: 41 366 70 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.cuw@nowiny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuw.nowiny.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_nowiny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2023 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ea6ca8-51ad-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.P.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci pełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2023 roku.
1. Świadczenie usługi polegającej na przewozie (dowożenie i odwożenie) dzieci od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2022/2023 oraz 2023/2024 (zgodnie z terminem wykonania zamówienia) z wyłączeniem ferii zimowych oraz świąt (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie Gminy Nowiny. Dowóz i odwóz musi być dokonywany przynajmniej 4 autobusami rano i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni minimum 4 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazd do miejsca garażowania, po zakończeniu przewozów. Przed rozpoczęciem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, najpóźniej w dniu przypadającym przed dniem wykonania tej usługi po raz pierwszy, Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram przewozu. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi w ramach regularnej komunikacji autobusowej w ramach sprzedaży biletów miesięcznych. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów podstawowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 69 300 km.
2. Dodatkowe przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizacją wyjazdowych zajęć lekcyjnych, wyjazdów na wydarzenia kulturalne, wyjazdów na konkursy przedmiotowe oraz zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne w soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Dodatkowe przewozy organizowane przez CUW w Nowinach będą realizowane w okresie od dnia 02.01.2023r do dnia 31.12.2023r (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego). Przewozy będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusami o liczbie miejsc w przedziale od 24-71 na terenie całego kraju. Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu, datę wyjazdu, trasę przewozu. Zlecenia będą wydawane w formie pisemnej. Zlecenie wyjazdu nastąpi w terminie nie krótszym niż na 1 dzień przed dniem wykonania usługi. W przypadku realizacji przewozów dodatkowych nie przewiduje się możliwości naliczenia opłaty postojowej, a Przewoźnik zobowiązany jest do oczekiwania. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów dodatkowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 6 000 km.
3. W ramach usługi przewozowej dla dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowiny w roku 2022 dzieci dowożone będą również na zajęcia wychowania fizycznego organizowane w Parku Wodnym Perła w Nowinach przy ul. Perłowej 1, 26-052 Nowiny. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów organizowanych w Parku Wodnym Perła w Nowinach w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 5 000 km.
4. Dowożenie i odwożenie uczniów będzie się odbywało w dni nauki szkolnej dzieci i młodzieży. Dowóz i odwóz uczniów będzie wykonywany z uwzględnieniem rozkładu zajęć szkolnych, który zostanie ustalony przez dyrektorów szkół i przedszkoli. Przed rozpoczęciem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, najpóźniej
w dniu przypadającym przed dniem wykonania tej usługi po raz pierwszy, Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram przewozu.
5. Zamawiający przewiduje w okresie realizacji zamówienia łączną ilość 80 300 km na trasach stałych, dodatkowych, oraz trasach organizowanych w ramach zajęć wychowania fizycznego.
6. Liczba kilometrów wskazana w ust. 5 ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych
z organizacją roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, odpracowywanie zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć) lub w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z remontami dróg lub powstałą z innych przyczyn nieprzejezdnością dróg, po których prowadzi trasa odwozu lub dowozu.
7. Zamawiający przewiduje, że minimalna liczba kilometrów w ramach przewozów dzieci pełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 75% planowanej liczby kilometrów, wskazanej w ust. 5.
8. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną oraz niemożliwym do przewidzenia wpływem epidemii COVID-19 na zakres realizacji zamówienia,
w szczególności w odniesieniu do decyzji władz w przedmiocie odbywania zajęć zdalnych, Zamawiający informuje, że ostateczna liczba kilometrów może być mniejsza niż wartość wskazana w ust. 7. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu braku realizacji liczby kilometrów, o których mowa w ust. 7.

Uwaga.
Harmonogram tras przywozów i odwozów, trasy i ich długość w 2023 roku zgodnie z załącznikiem 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 481800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2023 roku.

1. Usługa będzie polegała na przewozie (dowóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2022/2023 oraz 2023/2024 (zgodnie z terminem wykonania zamówienia), z wyłączeniem świąt (zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego)
z miejsca zamieszkania osób przewożonych do szkół i przedszkoli, a następnie powrót do miejsca zamieszkania poszczególnych osób przewożonych. Dowóz i odwóz musi być dokonywany przynajmniej 1 autobusem rano i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni minimum 1 kierowcę posiadającego stosowne uprawnienia.
2. Dzieci niepełnosprawne odbierane będą z miejsca zamieszkania, a po odbyciu zajęć szkolno-edukacyjnych odwożone do miejsca swojego zamieszkania. Przewóz dzieci niepełnosprawnych obejmuje trasę: Nowiny-Sitkówka–Kowala-Wola Murowana– Bolechowice– Zgórsko (DPS)- Słowik–Kielce, ul. Kryształowa–Kielce ul. Bernardyńska–Kielce ul. Jagiellońska-Nowiny. Wykaz adresów zamieszkania dowożonych osób i adresy placówek/ośrodków zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy, która zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę. Zamawiający informuje, że Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do odebrania opiekuna z siedziby Zamawiającego (ul. Gimnazjalna 1, 26-052 Nowiny) przed rozpoczęciem trasy w ramach danego przewozu lub odwozu oraz do odwiezienia opiekuna do siedziby Zamawiającego po zakończonej trasie w ramach danego odwozu lub przywozu.
3. Usługi przewozowe dzieci niepełnosprawnych (tj, odwóz i przywóz) będą odbywały się w godzinach: 7.00 – odwóz z miejsca zamieszkania do placówki szkolno-edukacyjnej; 14.00 - przewóz z placówki szkolno-edukacyjnej do miejsca zamieszkania. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów dzieci niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 28 000 km.
4. Liczba kilometrów wskazana w ust. 3 ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z organizacją roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, odpracowywanie zajęć szkolnych
w innym dniu wolnym od zajęć) lub w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych z remontami dróg lub powstałą z innych przyczyn nieprzejezdnością dróg, po których prowadzi trasa odwozu lub dowozu. Zamawiający przewiduje, że minimalna liczba kilometrów
w ramach przewozów dzieci niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 75% planowanej liczby kilometrów, wskazanej w ust. 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "OMEGA" Arkadiusz Grudzień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591682880

7.3.4) Miejscowość: Dębska Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED LINES Jarosław Jaworski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591024013

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.