eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów › Remont drogi gminnej Nr 108023E w Ślądkowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Nr 108023E w Ślądkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dlutow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej Nr 108023E w Ślądkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50125771-537d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035015/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont drogi gminnej Nr 108023E w Ślądkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406177/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 108023E
w miejscowości Ślądkowice, w gminie Dłutów. Dla potrzeb projektu przedmiotową inwestycję podzielono na dwa odcinki:
1) PT-1÷KT-1 - odcinek długości 3061,18m;
2) PT-2÷KT-2 - odcinek długości 588,85m.
Łączna długość remontowanego odcinka 3650,03m (3061,18m+588,85m).
Początek zakresu robót remontowych zaczyna się od drogi gminnej nr 108025E (dz. nr ewid. 722 obr. Ślądkowice), natomiast koniec w miejscu nowego asfaltu przy granicy dz. nr ewid 180/3 w obr. Pawlikowice, Gmina Pabianice. Inwestycja usytuowana jest w istniejącym pasie drogowym.
W zakres inwestycji wchodzi remont nawierzchni jezdni z kruszywa poprzez:
1) wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm do gr. warstwy 20cm,
2) zagęszczenie mechanicznie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm,
3) ułożenie warstw z betonu asfaltowego:
- w war. ścier. gr. 4cm (AC11S) wg PN-EN 13108-1,
- w war. wiążącej gr. 4cm (AC11W) wg PN-EN 13108-1.
Pozostałe roboty budowlane to:
1) regulacja poboczy poprzez ścięcie na głębokość 10cm oraz uzupełnienie kruszywem łamanym stabilizowanym mechaniczne fr. 0/31,5 o grubości 20cm,
2) regulacja zjazdów do działek przyległych poprzez wyrównanie kruszywem łamanym stabilizowanym mechaniczne fr. 0/31,5 o grubości 20cm,
3) montaż znaków drogowych zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odmulenia istniejących rowów na całej długości inwestycji wraz z wycięciem chaszczy i krzaków oraz oczyszczeniem przepustów pod zjazdami. Zakres robót zakłada również wymianę uszkodzonych rur przepustowych pod jezdnią i zjazdami.
Dodatkowo Wykonawca w ramach realizacji zadania, z uwagi na kolizję drzew z projektowanym układem drogowym, które rosną w granicach nieruchomości położonej w miejscowości Ślądkowice, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka numer 189/2 w obrębie ewidencyjnym Dąbrowa, na odcinku od ok. km 2+505,15 do km 3+061,18, zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania w Starostwie Powiatowym w Pabianicach pozwolenia na wycinkę drzew.
Uwaga! Przedmiar robót nie zawiera powyższych drzew przeznaczonych do wycinki, ani ewentualnych nasadzeń zastępczych wskazanych w przedmiotowym pozwoleniu na wycinkę. Zamawiający na etapie procedowania pozwolenia na wycinkę drzew wskaże miejsce ewentualnych nasadzeń.
Wycena kosztów zamówienia musi uwzględniać wartość pozyskanego drewna z wycinki, które stanie się własnością Wykonawcy.

Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SWZ
i załączników do SWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej,
w tym na podstawie przedmiarów, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4469796,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6385205,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4469796,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4469796,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.