eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w Gminie Trzebinia, z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w Gminie Trzebinia, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273745843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 612 23 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn-trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d00cc312-7720-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami wykonywanymi na zlecenie, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w Gminie Trzebinia, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d00cc312-7720-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ / STA / PP-11/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 1: cmentarz Lgota
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 24573,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 2: cmentarz Krystynów
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 47885,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 3: cmentarz Dulowa
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 44828,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 4: cmentarz Bolęcin
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 36040,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 5: cmentarz Trzebinia
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 57066,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 6: cmentarz Psary
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 42986,10 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pochówkami i utrzymaniem czystości na cmentarzach komunalnych w gminie Trzebinia z podziałem na części:
część 7: cmentarz Myślachowice
7.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 98371110-8 Usługi cmentarne
CPV: 98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
7.3. Szczegółowy opis i zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ. Wykaz cmentarzy w Gminie Trzebinia wraz z powierzchniami do utrzymania w czystości oraz terenami zielonymi określony został w załączniku nr 8 do SWZ.
7.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę dotyczy grabarzy, którzy będą pełnić obowiązki gospodarza cmentarza.
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5. czynności.
7.11. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
7.13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust 1 pkt. 1) ppkt. b) projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7.14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371110-8 - Usługi cmentarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 41639,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17.11.2023 r godz. 18:00 do dn. 19.11.2023 r planowana była przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia. Prawidłowa funkcjonalność w działaniu platformy nie została przywrócona we wskazanym terminie. Mając na uwadze, że termin wyznaczony na składanie ofert upływał w dn. 22.11.2023 r oraz w dalszym ciągu występujące problemy techniczne platformy e-Zamówienia, w dn. 21.11.2023 r wysłano do publikacji ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w celu zmiany terminu składania i otwarcia ofert, tak aby umożliwić bezproblemowe złożenie ofert przez potencjalnych wykonawców.
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (tj. 22.11.2023 r godz. 09:00) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane, widniało ze statusem „w trakcie publikacji” oraz nie było dostępne dla wykonawców. Niemożliwe było również dodanie pliku dotyczącego zmian SWZ (po kliknięciu ‘dodaj’ plik znikał). Powiadomienie e-mailowe potwierdzające publikację ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w dn. 21.11.2023 r otrzymano w dn. 22.11.2023 r o godz. 15:25. Wygenerowany raport z prowadzonego postępowania uwzględniał zdarzenie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia oraz zmiany terminu składania i otwarcia ofert w dacie 22.11.2023 r o godz. 15:08.
Zgodnie z art. 286 ust. 1 i 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmiany treści SWZ można dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zmian treści SWZ, które prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Mając na uwadze, że do upływu terminu składania ofert status ogłoszenia o zmianie ogłoszenia niezmiennie pozostawał „w trakcie publikacji” i zmiany nie były widoczne dla wykonawców, uznać należy, że zmiany nie zostały dokonane w określonym ustawą terminie, a ich dokonanie po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne zawarte zostało w informacji o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.