eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825713024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b21166a-6f1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049546/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2023.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z częścią kosztorysową oraz STWIOR/SST i planem BIOZ) wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych. Wybranie dziennika budowy. Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym w szczególności obejmujących:
a) budowę nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m o nawierzchni poliuretanowej,
b) budowę zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji w formie dźwigarów z drewna klejonego, posadowionych na stropach fundamentowych z pokryciem stanowiącym powłokę membranową,
c) budowę szatni i łącznika stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe pomiędzy istniejącym budyniem szkoły a nowobudowaną halą,
d) urządzenie we wnętrzu hali demontowanej strzelnicy laserowej,
e) budowę niezbędnej infrastruktury technicznej wewnętrznej i zewnętrznej,
f) wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z założeniami PFU w tym instalacji elektrycznej z oświetleniem hali LED,
g) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali,
h) wykonanie instalacji wentylacji,
i) wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń szatni,
j) wykonanie dojść do hali o nawierzchni utwardzonej,
k) zagospodarowanie terenu wokół hali,
l) dostawę i montaż wyposażenia wskazanego w PFU,
m) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla całości przedmiotowej inwestycji,
o) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i/lub zgłoszenie zakończenia robót zgodnie z rozdziałem 5c ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego,

4.2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 11 12 00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 11 12 91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45 21 22 21-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45 21 22 20-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45 21 22 00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45 22 32 10-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynku
45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45 33 20 00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45 33 11 00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71 00 00 00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71 32 00 00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 3 podlega odrzuceniu.
W związku z powyższym najwyżej oceniona została oferta Nr 1 złożona przez Interhall Sp. z o.o., z wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w kwocie 6 270 582,26, które przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W dniu 16 listopada 2023 Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 5 094 000 zł brutto.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty Nr 1.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
INFORMACJA O ODRZUCENIU OFERTY
Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 PZP w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP Zamawiający, Gmina Urszulin informuję, iż odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę FKD EMPLOYEES Sp. z o.o. Paproć 118A 6, 4-300 Paproć
Uzasadnienie prawne
Stosownie do art. 226 ust. 1 pkt. 14 PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania oferta lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
Uzasadnienie faktyczne
Zgodnie z zapisami Rozdziału 12 SWZ Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymagał wniesienia wadium w wysokości 15 000zł ( piętnaście tysięcy 00/100) Wykonawcy zobowiązani byli wnieść wadium w jednej z form określonych w ust. 12.2 Rozdziału 12 SWZ.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu został oznaczony datą i godziną, tj. do dnia 16.11.2023 r. do godziny 12:00.
Wykonawca w dniu 20 listopada 2023 przesłał pocztą elektroniczną Oświadczenie Poręczyciela o udzieleniu poręczenia zapłaty wadium. Zgodnie z Komentarzem do Prawa zamówień publicznych , w zakresie dotyczącym przesłanki odrzucenia oferty, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 14 (Wady wadium jako podstawa odrzucenia oferty – Zaniechanie wniesienia wadium, str. 725) wskazano, iż: „Pierwsza przesłanka łączy konieczność odrzucenia oferty z niewniesieniem przez wykonawcę wadium, żądanym na podstawie art. 97 ust. 1 Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno niewniesienie fizycznie wadium przez wykonawcę (bez znaczenia w jakiej formie), jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako „niewniesienie wadium”. Nie ma przy tym znaczenia, ile upłynęło czasu od upływu terminu składania ofert do wniesienia wadium, aby zdyskwalifikować takie wadium. Tym samym należy uznać, że wadium nie zostało wniesione, a oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.