Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382291/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00406573/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola przy istniejącym budynku Gminnego Przedszkola
w Rokicinach wraz z remontem istniejącego przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokiciny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rokiciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-221
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rokiciny.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rokiciny.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola przy istniejącym budynku Gminnego Przedszkolaw Rokicinach wraz z remontem istniejącego przedszkola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb1f4850-460a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018616/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa przedszkola przy istniejącym budynku Gminnego Przedszkola w Rokicinach wraz z remontem istniejącego przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa przedszkola przy istniejącym budynku Gminnego Przedszkola w Rokicinach wraz z remontem istniejącego przedszkola”.
4.2. Zadanie obejmuje budowę nowego dwukondygnacyjnego budynku przedszkola z czterema salami pobytu dzieci. Każda sala będzie wyposażona w niezależną łazienkę i magazyn podręczny. Do budynku zostanie zakupione nowe wyposażenie m.in. „biały montaż”. W strefie wejściowej planuje się szatnię dzieci, toalety ogólnodostępne (w tym dla niepełnosprawnych) oraz komunikację pionową – schody oraz windę, rozdzielnię posiłków wraz ze zmywalnią oraz zespół pomieszczeń obsługowo-technicznych. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych i będzie posiadał połączenie wewnętrzne z istniejącym budynkiem przedszkola. Planuje się obiekt o zwartej prostej bryle o parametrach energooszczędnych wyposażony w niezbędne energooszczędne i nowoczesne instalacje techniczne. Planuje się użyć środki architektonicznego wyrazu przyjazne dla jego użytkowników. Na potrzeby obsługi obiektu zostaną wykonane wymagane dojścia i dojazdy. W zakresie inwestycji planuje się również prace remontowe istniejącego budynku: rozbiórkę istniejącego tarasu i komina, wymianę instalacji wod-kan i c.o., pieca węglowego, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem na LED, remont łazienek, modernizację systemu c.w.u, montaż zadaszenia nad wejściem do kuchni.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Budowę przedszkola i remont istniejącego przedszkola na podstawie załączonej Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ,
2) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla nowego budynku,
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego certyfikatu pasywności oraz certyfikatu z próby szczelności dla nowego budynku wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą,
4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego,
5) wykonanie obsługi geodezyjnej.
4.4. Zamawiający informuje, iż rozpoczęcie prac remontowych w istniejącym budynku przedszkola może nastąpić dopiero po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie nowego budynku przedszkola, z wyłączeniem pomieszczeń piwnic w remontowanej części przedszkola, w którym znajdują się urządzenia kotłowni. Które mogą być remontowane od 05.05.2023 z zastrzeżeniem że prace powinny zostać zakończone do 01.09.2023r. W wypadku nie dotrzymania wskazanego wyżej terminu zakończenia prac, Wykonawca ma obowiązek podłączyć i zapewnić ogrzewanie zastępcze. Wykonawca zobowiązany jest w takim wypadku do dostarczania na własny koszt energii elektrycznej, ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania tymczasowe.
Zamawiający informuje również, że w istniejącym przedszkolu znajduje się kuchnia, w której przygotowywane są posiłki dla publicznego żłobka, szkół podstawowych i przedszkola działających na terenie Gminy Rokiciny, w związku z tym musi ona funkcjonować przez cały okres realizacji zamówienia.
4.5. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
PROJEKTOWANY BUDYNEK - PRZEDSZKOLE
powierzchnia zabudowy: 427,26 m2
kubatura wewnętrzna netto: 1.639,68 m3
ilość kondygnacji: 2
grupa wysokości budynku: niski [N]
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8656240,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10295100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8656240,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ekoenergia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361777984
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice Prawe
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8656240,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- Modernizacja instalacji grzewczej w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.