eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostosowanie pomieszczenia zlokalizowanego na parterze budynku sanatorium do realizacji zabiegów rehabilitacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczenia zlokalizowanego na parterze budynku sanatorium do realizacji zabiegów rehabilitacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI "AGAT" W JELENIEJ GÓRZE

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA "AGAT" w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230081055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cervi 14

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 520 64 do 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanatorium-agat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-agat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99366551-732f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczenia zlokalizowanego na parterze budynku sanatorium do realizacji zabiegów rehabilitacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99366551-732f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAN-2374/830/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres robót:
PRACE ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE:
- Demontaż skrzydeł drzwiowych oraz wykucie z muru ościeżnicy drewnianej drzwi wejściowych.
- Demontaż kanału wentylacyjnego wykonanego z elementów stalowych wraz z zaślepieniem otworów w pozostałej nitce instalacji.
- Usunięcie wieszaków po zdemontowanym suficie podwieszanym.
- Usunięcie elementów montażowych po starych grzejnikach rurowo-żebrowych.
- Rozebranie licowania z płyt kamiennych na zaprawie cementowo-wapiennej.
- Usunięcie folii z ram (folia zabezpieczająca) i szyb okiennych (folia reklamowa).
- Usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki.

PRACE BUDOWLANE:
- Zamurowanie otworów i przebić w ścianach wraz z uzupełnieniem tynku.
- Wykonanie tynków na ościeżach okiennych.
- Osadzenie ościeżnicy drzwi wejściowych p.poż wraz z robotami towarzyszącymi tj. zawieszenie skrzydeł, obróbka tynkarska wokół ościeżnicy, montaż klamek i szyldów, regulacja skrzydeł.
- Obsadzenie podokienników z płyty mdf przy oknach.
- Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach wraz z przygotowaniem powierzchni, tj. oczyszczenie powierzchni istniejących tynków, wstępne wyrównanie, zagruntowanie.
- Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z płytek wraz przygotowaniem powierzchni, tj. czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie, itd.
- Ułożenie posadzki wraz z cokołem z płytek gres rektyfikowanych, antypoślizgowych.
- Wklejenie pod płytkami mat grzewczych elektrycznych.
- Wypełnienie spoin pachwinowych płytka podłogowa/cokół masą silikonową w kolorze fugi.
- Montaż listwy progowej maskującej w drzwiach wejściowych.
- Ułożenie płytek ceramicznych ściennych przy umywalce.
- Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych higienicznych.
- Montaż wentylacji grawitacyjnej sufitowej: montaż anemostatów wywiewnych o śr. 150 mm w panelu sufitowym, przyłączenie anemostatów kanałem elastycznym 150 mm typu flekswent do istniejących kanałów wentylacyjnych z otworami w stropie nad pomieszczeniem.
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - malowanie ścian farbą emulsyjną o zwiększonej odporności na ścieranie i zmywanie.
- Dostarczenie i montaż przeszklonych ścianek na profilach aluminiowych z podziałem na strefę komunikacyjną i boksy zabiegowe.
- Montaż elastycznych odbojnic ściennych na ścianach w boksach zabiegowych.
INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA, WODNO-KANALIZACYNA, KLIMATYZACYJNA:
- Demontaż istniejących przyłączy do grzejników z rurociągu stalowego o połączeniach spawanych wraz z zaślepieniem rurociągu w miejscach odcięcia.
- Wymiana skorodowanych podejść kanalizacyjnych z rur żeliwnych znajdujących się pod stropem pomieszczenia.
- Wykonanie prac związanych ze stanowiskiem z umywalką do mycia rąk. Zakres prac: wykonanie przyłącza wody zimnej, ciepłej i kanalizacyjnej z będącej w sąsiedztwie remontowanego pomieszczenia instalacji (szacht instalacyjny), dostarczenie i montaż urządzenia wraz z osprzętem oraz materiałami pomocniczymi niezbędnymi do uruchomienia.
- Dostarczenie i montaż kompletnej instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniu do masażu manualnego
INSTALACJA ELEKTRYCZNA, TELETECHNICZNA:
- Prace związane z wymianą istniejącej instalacji elektrycznej z dostosowaniem jej do nowych potrzeb. Zakres prac dotyczy wymiany istniejącej instalacji oświetleniowej, gniazdowej, wykonaniu instalacji zasilającej jednostkę klimatyzacyjną i instalację grzewczą matami grzejnymi wraz z wykonaniem niezbędnych rozdzielnic i zabezpieczeń na instalacji. W zakresie prac montaż instalacji wraz z osprzętem.
- Dostarczenie i montaż kompletnej instalacji grzewczej matami grzejnymi w strefach wyznaczonych wraz z przyłączeniem do wykonanej instalacji elektrycznej.
- Prace związane z zabezpieczeniem oraz przełożeniem istniejących elementów instalacji p.poż., znajdujących się w strefie remontowanego pomieszczenia.
- Montaż opraw oświetleniowych typu LED w suficie podwieszanym.
3. Sposób wykonania robót
Prace budowlane wykonywane będą w pomieszczeniu wyłączonym z codziennej
działalności Sanatorium.
Roboty wykonywane będą metodami tradycyjnymi z użyciem podstawowego sprzętu i narzędzi oraz ogólnie dostępnych materiałów budowlanych.
Transport materiałów odbywał się będzie windą towarowo-osobową, znajdującą się w obiekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 3 (przedmiar robót), załącznik nr 10 (szczegółowa specyfikacja techniczna) i załączniki nr 4 do 9 (rysunki) do SWZ.
4. Wszystkie załączniki do umowy, określone w ust. 3, są wiążące. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz Przedmiar robót i rysunki są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i Przedmiarze robót, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i Przedmiarze robót, winny być traktowane tak jakby były ujęte we wszystkich dokumentach.
5. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy zapisami dokumentów, o których mowa w ust. 4, ustala się następującą kolejność pod względem ważności zapisów: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, Dokumentacja projektowa, którą stanowią Przedmiar robót i rysunki, Specyfikacja Warunków Zamówienia, stanowiąca załącznik nr 7 do umowy.
6. Prace budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie sanatoryjnym, w którym prowadzona jest całodobowa statutowa działalność uzdrowiskowa. Na czas prowadzenia prac odpowiednie fragmenty budynku zostaną wyłączone z działalności, jaką na co dzień prowadzi Sanatorium. W trakcie wykonywania przedsięwzięcia budowlanego nie przewiduje się utrudnień, które mogłyby mieć wpływ na prowadzenie robót. Czas prowadzenia prac szczególnie uciążliwych, w szczególności kucie i wiercenie, będzie każdorazowo ustalany z Zamawiającym.
7. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), a także na warunkach ustalonych niniejszą umową, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich.
8. Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji przedmiotu umowy od dnia pisemnego przejęcia terenu prowadzenia prac do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wszelkie prace wykonywane będą przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego i Zamawiającym. Jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii mogą być wykonywane bez uprzedniej zgody Zamawiającego, ale po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o konieczności wykonania tego rodzaju prac.
10. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy, a koszty ich wywiezienia i utylizacji ujęte są w wynagrodzeniu Wykonawcy, wskazanym w § 9 ust. 1.
11. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności za spowodowanie w trakcie wykonywania robót uszkodzenia mienia lub zagrożenia życia i zdrowia osób, a także wszelkie inne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego utrzymywania przekazanego do realizacji placu budowy – od chwili przejęcia terenu prowadzenia prac do czasu protokolarnego ostatecznego odbioru przedmiotu umowy, a także za szkody związane z realizacją przedmiotu umowy, które zostaną ujawnione po zakończeniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218397,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289332,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218397,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Śliwiński s.c. Śliwiński Jan, Śliwiński Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112725390

7.3.3) Ulica: ul. Rubinowa 8

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-560

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218397,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.