eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/836155

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd1aa44-723d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022186/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Sprzedaż energii elektrycznej Centralnej Szkole PSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 544481,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii nr PPE 590322428100001164 (dla obiektu przy ul. Sabinowskiej 62/64, w grupie taryfowej C22a; moc umowna 250 kW)
2.Maksymalną ilość energii elektrycznej, która może być dostarczona w okresie obowiązywania umowy, szacuje się w wysokości 660 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej C22a
3.Minimalną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umów, szacuje się w wysokości 500 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej C22a.
4.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1.1. do swz.
5.Zamawiająca posiada odrębną umowę dla PPE na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A., zawartą na czas nieoznaczony.
6.W chwili obecnej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie związana jest umową rezerwową obejmującą sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii dla ul. Sabinowskiej 62/64, Częstochowa: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnickiej 60, 30-417 Kraków umowa rezerwowa zawarta na czas nieoznaczony.
7.Sprzedawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Sprzedawca musi przedłożyć w formie oryginału Zamawiającej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Z treści oświadczenia winno wynikać, iż składający ofertę posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. oraz należy podać jej numer, datę zawarcia oraz okres na jaki została zawarta
8.Sprzedawca w imieniu Kupującej dopełni wszelkich wymagań technicznych
i formalności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy oraz z zapewnieniem dystrybucji sprzedawanej energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Kupująca udzieli Sprzedawcy stosownego pełnomocnictwa do wykonania wymienionych wyżej czynności
9.Zamawiająca w chwili obecnej posiada instalację fotowoltaiczną o mocy 49,6 kW. Wyprodukowana energia w instalacji fotowoltaicznej jest zużywana na bieżąco (dotyczy części I niniejszego postępowania). Data uruchomienia instalacji fotowoltaicznej to 24.06.2021r
10. Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r.(Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm..) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania
11.Wykonawca zapewnia bilansowanie handlowe Zamawiającej, które zostanie skalkulowane i ujęte w zaoferowanej cenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 521555,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii nr PPE 590322428100554318 (dla obiektu przy ul. Artyleryjskiej 1c, w grupie taryfowej G11; moc umowna 72 kW)
2. Maksymalną ilość energii elektrycznej, która może być dostarczona w okresie obowiązywania umowy, szacuje się w wysokości 27 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej G11
3. Minimalną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy, szacuje się w wysokości 15 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej G11
4.Zamawiająca posiada odrębną umowę dla PPE na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A., zawartą na czas nieoznaczony
5.W chwili obecnej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie związana jest umową rezerwową obejmującą sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii dla ul. Artyleryjskiej 1c, Częstochowa TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnickiej 60, 30-417 Kraków umowa rezerwowa zawarta na czas nieoznaczony
6.Sprzedawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Sprzedawca musi przedłożyć w formie oryginału Zamawiającej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Z treści oświadczenia winno wynikać, iż składający ofertę posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. oraz należy podać jej numer, datę zawarcia oraz okres na jaki została zawarta
7.Sprzedawca w imieniu Kupującej dopełni wszelkich wymagań technicznych i formalności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy oraz z zapewnieniem dystrybucji sprzedawanej energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Kupująca udzieli Sprzedawcy stosownego pełnomocnictwa do wykonania wymienionych wyżej czynności
8.Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1.2. do swz
9.Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r.(Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm..) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania
10.Wykonawca zapewnia bilansowanie handlowe Zamawiającej, które zostanie skalkulowane i ujęte w zaoferowanej cenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 22926,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534976,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587743,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534976,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renpro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221

7.3.3) Ulica: Małopolska

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534976,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21885,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25206,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21885,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renpro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221

7.3.3) Ulica: Małopolska

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21885,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.