eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://udsc.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2fc710-61d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115702/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa artykułów edukacyjno informacyjnych i sportowych oraz sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców / Projekt "Poprawa warunków przyjmowania…"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr 1/14-2022/BK-FAMI „Poprawa warunków przyjmowania cudzoziemców w Polsce” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu Migracji i Integracji – Bezpieczna przystań

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425576

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/SPRZĘT SPORTOWY/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu sportowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 46071,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gier zręcznościowych i sprzętu rekreacyjnego dla dzieci

4.5.3.) Główny kod CPV: 37524000-7 - Gry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524000-7 - Gry

4.5.5.) Wartość części: 10540,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu rekreacyjnego, w tym zewnętrznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 45014,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.