Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00434156/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://udsc.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2fc710-61d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115702/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa artykułów edukacyjno informacyjnych i sportowych oraz sprzętu sportowego i rekreacyjnego do ośrodków dla cudzoziemców / Projekt "Poprawa warunków przyjmowania…"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 1/14-2022/BK-FAMI „Poprawa warunków przyjmowania cudzoziemców w Polsce” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu Migracji i Integracji – Bezpieczna przystań2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/SPRZĘT SPORTOWY/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu sportowego4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 46071,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gier zręcznościowych i sprzętu rekreacyjnego dla dzieci4.5.3.) Główny kod CPV: 37524000-7 - Gry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524000-7 - Gry
4.5.5.) Wartość części: 10540,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu rekreacyjnego, w tym zewnętrznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 45014,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dokumentach dot. niniejszego postępowania Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykonał zamówienie w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż do dnia 15.12.2023 r. i jako jedno z dwóch kryteriów oceny ofert ustanowił „Skrócenie terminu dostawy”, przyznając 20 pkt za realizację
zamówienia w terminie od dnia 21.11.2023 r. do dnia 27.11.2023 r., a 40 pkt za realizację zamówienia w terminie do dnia 20.11.2023 r.
W dniu 31.10.2023 r. jako najkorzystniejszą:
- w zadaniu częściowym nr 1 i 2 wybrano ofertę nr 7 złożoną przez wykonawcę SALTAR Sp. z o.o., ul. Barwinek 5/26, 25-150 Kielce. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał
dzień 20.11.2023 r.
- w zadaniu częściowym nr 3 wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę KOSMAL WOJCIECH KOSMALA, ul. Grabowska 20a, 82-500 Mareza. Jako termin realizacji zamówienia Wykonawca wskazał dzień 17.11.2023 r.
W dniu 14.11.2023 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy KOSMAL WOJCIECH KOSMALA z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie zadania częściowego nr 3. Następnie w dniu 15.11.2023 r. Wykonawca SALTAR GROUP Sp. z o.o. poinformował o dostąpieniu od podpisania umów w zakresie zadań częściowych nr 1 i 2, wskazując jako przyczynę krótki czas realizacji.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i
oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejsza ofertę albo unieważnić postępowanie.
Mając na uwadze powyższe, oraz fakt, że we wszystkich pozostałych ofertach złożonych w niniejszym postępowaniu w zadaniach częściowych nr 1, 2 i 3, jako termin realizacji zamówienia Wykonawcy wskazali 20.11.2023 r., Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert i na podstawie
art. 263 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 i 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.