eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8785954-722f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115273/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie parków zabytkowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.4.2023.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Sprowie, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.148 położonego w gminie Słupia Jędrzejowska zlokalizowanego na działkach nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6;
Części Parku w Śladkowie Dużym, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A.302, położonego w gminie Chmielnik, zlokalizowanego na części dz. nr 343/4 i 343 /6, stanowiących stawy wraz z częścią grobli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 204600,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Drożejowicach, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.204, położonego w gminie Skalbmierz, zlokalizowanego na działce nr 442/55.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 61266,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowania
o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie wyznaczonym do składania
ofert wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński, 29-135 Radków,
Bałków 39.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: Usługi Przyrodnicze Kamil Orliński, 29-135 Radków,
Bałków 39 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy, tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
została złożona przez wykonawcę: niespełniającego warunków udziału w postępowaniu”. W dn.
15.11.2023 r. Wykonawca złożył oświadczenie skierowane do Zamawiającego informujące
o niespełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI pkt 8.1 SWZ dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeśli posiada niezbędne
uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia. Zgodnie z Rozdziałem VII pkt 7 ppkt 3 SWZ spełnienie przez
Wykonawcę warunku udziału w postepowaniu w zadaniu częściowym nr 1 dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę, że posiada wpis do Bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami w zakresie wytwarzania i transportu
odpadów.
Po analizie pisma złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający dokonał sprawdzenia w Bazie Danych
o Produktach i Opakowaniach Oraz o Gospodarce Odpadami (BDO) pod adresem: https://rejestrbdo.
mos.gov.pl czy Wykonawca figuruje w bazie danych. Dane Wykonawcy nie znajdują się w wyżej
wymienionej bazie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W określonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta do
przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowania
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.