Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502373/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz
z dzierżawą analizatora immunochemicznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA REJONOWA W CHOJNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390632090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legnicka 12
1.5.2.) Miejscowość: Chojnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-225
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@przychodnia.chojnow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia.chojnow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7955f57c-825d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wrazz dzierżawą analizatora immunochemicznego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7955f57c-825d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502373
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli
i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
38434520-7 - Analizatory krwi
38434500-1 - Analizatory biochemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 256 ustawy Pzp – Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp - W przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w toku postępowania powziął informację, iż błędnie w nazwie zamówienia, jak również w opisie przedmiotu zamówienia ujął analizator immunochemiczny zamiast biochemicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, za istotną zmianę należy uznać w szczególności zmianę wymaganego analizatora, dodatkowo opis analizatora wskazany był w nazwie zadania, gdzie zmiana nazwy zadania jest niedopuszczalna.
Unieważnienie postępowania zapobiegnie niejasnościom i spekulacjom, jakie wystąpiłyby na etapie składania ofert, gdyż każdy z wykonawców, wyceniłby analizator immuochemiczny, przez niejednoznaczną treść SWZ i ogłoszenia.
Po dokładnej analizie Zamawiający uznał, że wprowadzenie zmiany w opisie SWZ i OGŁOSZENIU, bez zmiany nazwy zadania są niemożliwe, dodatkowo sam zakres zmiany jest bardzo istotną zmianą. Co za tym idzie Zamawiający postanowił unieważnić ww. postępowanie przed upływem terminu składania ofert, gdyż jego dalsze prowadzenie z tak niejednoznacznymi zapisami jest nieuzasadnione.
Nowe postępowanie z jednoznacznie określoną treścią i nazwą zostanie ogłoszone niezwłocznie w terminach zgodnych z ustawą Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z CHOJNOWA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach".
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
więcej: przetargi w Chojnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.