eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Wymiana kotłów gazowych z dostosowaniem do istniejącej instalacji grzewczej obiektów Zespołu Szkół Budowlanych w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów gazowych
z dostosowaniem do istniejącej instalacji grzewczej obiektów
Zespołu Szkół Budowlanych w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górnośląska 2

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 507812631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.zary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsb.zary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca90d508-6f20-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów gazowych
z dostosowaniem do istniejącej instalacji grzewczej obiektów
Zespołu Szkół Budowlanych w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca90d508-6f20-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231235 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187995,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
1) demontaż kotłów gazowych wraz z częścią technologii kotłowni, z czopuchami i wkładami kominowymi wysokości ok. 17 m – kpl. 2 wraz z wywozem do skupu złomu i surowców wtórnych;
2) demontaż rurociągów paliwowych w kotłowni (po instalacji na olej opałowy);
3) dostawa i montaż dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 142 kW (dla temperatury 50/30) Vitocrossal 200 lub równoważny (moc, wykonanie ze stali nierdzewnej, modułowy palnik promiennikowy, sprawność 98%(Hs)/109%Hi)) wraz z automatyką;
4) montaż instalacji z rur stalowych spawanych z armaturą i wpięcie do istniejącej technologii, z malowaniem i izolacją zgodną z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r.t.j. Dz.U.2022.1225;
5) montaż ograniczników poziomu wody;
6) odprowadzenie spalin - dostawa i montaż:
a) w kominie murowanym wkładów kominowych ze stali nierdzewnej dn 160 spalinowego z uzyskaniem opinii kominiarskiej;
b) między kominem a ścianą zewnętrzną budynku (w rzucie poziomym około 1,5m) oraz w budynku do kotła system dwuścienny izolowany dn 160;
7) wymiana odcinka rury stalowej ocynkowanej wody zimnej dn 40 około 17 m z podłączeniem do zbiornika CWU i zamontowaniem armatury i naczynia ciśnieniowego;
8) czyszczenie istniejącego filtroodmulnika;
9) dostawa i montaż urządzenia neutralizującego z granulatem i pompy kondensatu z podłączeniem i odprowadzeniem;
10) dostawa i montaż stacji uzdatniania wody z instalacją i niezbędną armaturą;
11) dostosowanie istniejącej instalacji gazowej do nowych kotłów z montażem armatury, z malowaniem, wykonanie zgłoszeń do Zakładu Gazowniczego, wykonanie prób szczelności;
12) przemurowanie otworów w kominie wolnostojącym zlokalizowanym na zewnątrz budynku;
13) utylizacja gruzu;
14) okablowanie urządzeń kotłowni;
15) wymiana kanalizacji sanitarnej podstropowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2

1) usunięcie odparzonego i zdegradowanego tynku ze ścian, osuszenie ścian wykonanie tynku renowacyjnego;
2) usunięcie zawilgocenia ścian i zabezpieczenie przed dalszym zawilgoceniem ścian poprzez odkopanie ścian piwnic, zamurowanie przejść przez ścianę po rurach spalinowych, wykonanie izolacji pionowej ścian i zasypanie, odtworzenie opaski;
3) uzupełnienie tynków ścian i sufitów;
4) malowanie ścian i sufitów farbą silikonową;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242424,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245262,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242424,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO-AQUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021157917

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 35

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242424,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.