eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIERUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277653948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 168

1.5.2.) Miejscowość: Bieruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 216-21-73

1.5.8.) Numer faksu: (32) 216-21-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdbierun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd11c7e0-602e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w rozumieniu art. 7 pkt 28 ustawy p.z.p. polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu.

Roboty w ramach przedmiotowego zadania polegały będą w szczególności na:
- przebudowie pobocza i budowie ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego,
- przebudowie nawierzchni drogi na odcinku 184 m,
- przebudowie istniejącej kanalizacji deszczowej,
- wykonaniu zjazdów indywidualnych zlokalizowanych w pasie drogowym,
- wykonaniu pobocza gruntowego,
- odtworzeniu istniejących rowów oraz skarp,
- zabezpieczeniu oraz przebudowie podziemnej sieci elektro-energetycznej i napowietrznej linii nN wraz ze słupami i oświetleniem,
- wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego.

Miejsce wykonania robót budowlanych – lokalizacja dla drogi objętej przedmiotem zamówienia: droga powiatowa 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu w km od 0+000,00 do 1+871,00, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.

Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach ww. zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniami robót,
z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót budowlanych;
b) Wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych
w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany;
c) Uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych
z projektem i zawartych w nim rozwiązań;
d) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
e) Koordynacja robót poszczególnych branż;


f) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
g) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej
z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
h) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
i) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
j) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
k) Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
l) Na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą;
m) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;
n) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych
na ww. zasadach;
o) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót oraz nadzorowanie robót wykonywanych w okresie gwarancji;
p) Innych czynności, które są konieczne do wykonywania robót budowlanych, dla przedmiotowej inwestycji.
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru przewiduje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi branżę drogową wraz z odwodnieniem oraz przebudowę infrastruktury elektroenergetycznej w tym oświetlenia ulicznego.
W przypadku gdy Inspektor Nadzoru nie może objąć nadzorem inwestorskim
każdej z ww. branży musi zapewnić taką obsługę przez inne podmioty.

Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKAM Krzysztof Gil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521689828

7.3.3) Ulica: Witeckiego 36

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-711

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.