eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa aparatu ultrasonograficzneg dla SPZLO w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu ultrasonograficzneg dla SPZLO w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO W WIELICZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350674687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Szpunara 20

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2796372

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzlo@spzlo.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

spzlo.wieliczka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu ultrasonograficzneg dla SPZLO w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f290d37-73d6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00212177/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa aparatu ultrasonograficzneg dla SPZLO w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/SPZLO/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145370,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatu ultrasonograficznego dla SPZLO w Wieliczce.
Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawierają załączniki do Formularza oferty - "Szczegółowa oferta cenowa" oraz "Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia"
Sprzęt medyczny powinien być dopuszczony do użytku szpitalnego oraz posiadać oznaczenie CE.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dany sprzęt fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich.
Rok produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu nie może być starszy niż 2022.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem niezbędnych instrukcji oraz kodów serwisowych.
Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Wieliczce przy ul. Szpunara 20, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku.
UWAGA
Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 "Szczegółowa oferta cenowa" w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniższej Ustawie i Rozporządzeniach oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt.
Ustawa z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. (Dz. U. z 2022r. poz. 974);
Szkolenia:
Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia (min. 3 krotnego pracowników SPZLO w Wieliczce, tj. wskazanych osób (max. do 7 osób personelu technicznego i medycznego) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania dostarczonego sprzętu i sposobu przechowywania dostarczonego sprzętu: pierwsze szkolenie powinno się odbyć w dniu odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971934576

7.3.3) Ulica: Mińska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.