eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 121 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ
PRZEDSZKOLA NR 121 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 121 ZIELONE PRZEDSZKOLE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zielone Przedszkole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930113661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tramwajowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-621

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.p121@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole121.edu.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-109a9761-822d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ
PRZEDSZKOLA NR 121 WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109a9761-822d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072848/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 121 WE WROCŁAWIU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: mięso, wędliny, drób -

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 25405,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: warzywa i owoce nieprzetworzone

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 94404,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu we Wrocławiu. Asortyment: nabiał

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 64640,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu: Asortyment: artykuły ogólnospożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 73275,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: mrożonki - CPV

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 27925,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: ryby

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 23807,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: pieczywo

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 17975,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: sok jednodniowy - CPV

4.5.3.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

4.5.5.) Wartość części: 11315,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców artykułów spożywczych na rzecz Przedszkola nr 121 we Wrocławiu. Asortyment: jaja kurze

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 12100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórychfunkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00. Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system. O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

Niedostępność rozciągneła się do dnia 22.11 uniemożłiwiajać niektóym wykonawcom prawidłowe złożenie oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.