eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Witów - odcinek nr 2 (od studni A23 do A45A)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Witów - odcinek nr 2 (od studni A23 do A45A)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Witów - odcinek nr 2 (od studni A23 do A45A)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23781143-f916-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003236/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Witów , Gmina Kościelisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141810/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki – art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129) – w prowadzonym uprzednio postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko oraz innych robót i usług niezbędnych do dokonania zgłoszenia użytkowania obiektu.
3. Korzystając z prawa opcji informujemy, że Zamawiający określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, która składać się będzie z:
3.1. Gwarantowanej części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie:
 Robót budowlanych związanych z wykonaniem sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej od studni A23 do studni A44 (wg załączonego projektu) wraz z przyłączami do budynków.
 Połączenie sieci zewnętrznej z instalacją wewnętrzną budynku wykonane poza obrysem budynku oraz likwidacja kolidujących z projektowaną kanalizacją istniejących zbiorników bez-odpływowych (szamb) wraz z istniejącymi przykanalikami.
 Wszelkie konieczne prace rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni utwardzonych oraz zabezpieczenia kolizji budowanej sieci z innymi sieciami.
 Wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej włącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej.
 Wykonanie kompleksowej obsługi inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na częściowe użytkowanie),
 Pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu (np. wykonanie wymaganych prób technologicznych itp.)
3.2. Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:
 Robót budowlanych związanych z wykonaniem sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej od studni A44 do studni A45A (wg załączonego projektu) wraz z przyłączami do budynków.
 Połączenie sieci zewnętrznej z instalacją wewnętrzną budynku wykonane poza obrysem budynku oraz likwidacja kolidujących z projektowaną kanalizacją istniejących zbiorników bez-odpływowych (szamb) wraz z istniejącymi przykanalikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tatrzańskie Przedsiębiorstwo Budowlane ŁUKASZCZYK Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352866618

7.3.4) Miejscowość: Zaskale

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623457,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.