eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY GMINNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZEMBRZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072140914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 541

1.5.2.) Miejscowość: Zembrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-210

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 874 60 10

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoz541@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sgzozzembrzyce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94325d6a-56d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94325d6a-56d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091598/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51958,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania I: Aparat do koagulacji – szt 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 14814,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania II: Stetoskop pielęgniarski – szt 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698000-9 - Produkty lekarskie

4.5.5.) Wartość części: 740,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania III: Stetoskop lekarski – szt 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698000-9 - Produkty lekarskie

4.5.5.) Wartość części: 2037,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania IV: Otoskop – szt 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1950,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania V: Wózek inwalidzki – szt 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193120-6 - Wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 1860,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania VI: Fotel do pobierania krwi – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 1851,85 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania VII: System do znieczuleń komputerowych zębów – szt.1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171300-2 - Zestawy do znieczuleń miejscowych

4.5.5.) Wartość części: 11111,11 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach tj. USG w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej 12 Infrastruktura Społeczna Działanie 12.1 Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura Ochrony Zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr Numer naboru RPMP.12.01.03-12-0593/17-00 dla:
Zadania VIII:
1. Mikrosilnik endodontyczny wraz z wyposażeniem – szt. 1.
2. Asystor stomatologiczny – szt. 1.
3. Zestaw do obturacji gutaperką – szt. 1.
4. Skaler ultradźwiękowy wraz z końcówkami – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33112300-1 - Skanery ultradźwiękowe

4.5.5.) Wartość części: 17592,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13735,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13735,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13735,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-199-66-17

7.3.3) Ulica: Ryżowa

7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 08-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13735,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.