eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO I PRZEBUDOWA NA BUDYNEK USŁUGOWY Z FUNKCJĄ EDUKACJI MUZEALNEJ - ROBOTY REMONTOWE



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO I PRZEBUDOWA NA BUDYNEK USŁUGOWY Z FUNKCJĄ EDUKACJI MUZEALNEJ – ROBOTY REMONTOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281427628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąski Tor 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 877320283

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO I PRZEBUDOWA NA BUDYNEK USŁUGOWY Z FUNKCJĄ EDUKACJI MUZEALNEJ – ROBOTY REMONTOWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63865a3e-5131-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO I PRZEBUDOWA NA BUDYNEK USLUGOWY Z FUNKCJĄ EDUKACJI MUZEALNEJ – ROBOTY REMONTOWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MHE.260.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453142,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1. Wyburzenie części ścian działowych i budowa nowych ścian działowych – z gazobetonu 6 i 12 cm lub z cegły dziurawki. Tynkowanie ścianek nowych tynkiem cem.-wap. i szpachlowanie ścian istniejących z malowaniem farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 2,0 m.
2. Rozbiórka starych posadzek betonowych (poza istniejącą kotłownią) i wybranie gruzu i ziemi do pożądanej głębokości.
3. Wykonanie nowych posadzek - gres/terakota, beton 6 cm, styropian 15 cm, izolacja pozioma - folia bud. (papa asf.) chudy beton 10-12 cm (187m2).
4. Przemurowanie części otworów okiennych i drzwiowych (według rysunku rzutu parteru) i wykonanie nowych pod nowymi nadprożami z belek stalowych dwuteowych – bez 2 witryn w sali wystawienniczej.
5. Montaż stolarki okiennej PCV (dwukomorowe – trzyszybowe, kolor biały). Współczynnik przenikania ciepła dla okien i drzwi zewnętrznych U(max) - 1,1 W/(m2· K), okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne, szyby drzwi zewnętrznych w klasie P4, szyby okleić folią UV, okucia drzwi zewnętrznych nowych w klasie drzwi antywłamaniowych, kolor drzwi szary.
6. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i wykonanie nowych 2 przejść w ścianach – z nowymi nadprożami.
7. Sufity podwieszane – płyta GKF gr. 1,25 cm na ruszcie stalowym z dociepleniem sufitów - wełną mineralną w matach rozprężalnych – gr. 15 i 25 cm – według rysunków przekrojów.
8. Rozbiórka istniejącego komina z cegły pełnej, wymurowanie komina spalinowego i went. z pustaków systemowych, ponad dachem licowany cegłą klinkierową elewacyjną gr. 12cm.
9. Prace instalacyjne sanitarne:
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku z istniejących przyłączy, ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy wody,
- wymiana instalacji grzewczej grzejnikowej,
- klimatyzacja pomieszczeń – projektuje się wentylację klimatyzacyjną 3 pomieszczeń – 2 sal edukacyjno-wystawienniczych i sali wystawienniczej z ekspozycją muzealną,
10. Prace instalacyjne elektryczne – projektuje się wymianę istniejącej instancji w budynku i montaż:
- tablic rozdzielczych,
- instalacji WLZ,
- instalacji oświetleniowej,
- instalacji gniazd wtyczkowych 230 V,
- instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),
- instalacji ochrony od porażeń elektrycznych,
- instalacji odgromowej.

W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.

2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia

Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia ujęta jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

UWAGA! Przedmiotem zamówienia są wyłącznie prace ujęte w przedmiarach robót (prace budowalne, instalacje elektryczne i sanitarne). Niniejsze zamówienie nie obejmuje pozostałych zawartych w projekcie prac.

Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. W cenie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania określone w w/w dokumentacji oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia jedynie w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawidłowej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych.
3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo Budowlane”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528158,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528158,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Stanisław Ryszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471207696

7.3.3) Ulica: os. Nad Legą 6/14

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacja sanitarne, instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528158,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.