eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Budowa chodnika w ul. Św. Rocha na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ul. Św. Rocha na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e3fd338-68e8-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ul. Św. Rocha na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3fd338-68e8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa chodnika w ul. Św. Rocha na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP, CPV: 45233161-5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476429,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa chodnika w ul. Św. Rocha na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP’’
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem/wzorem umowy, projektem budowlanym, w skład którego wchodzą: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny, załączniki projektu budowlanego- spis załączników do projektu budowlanego; operatem wodnoprawnym wraz z decyzją w sprawie udzielenia
pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych wydaną przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Państwowe Zarząd Zlewni w Sieradzu, opinią geotechniczną, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Biuro Projektowe Marcin Musiał MM PROJEKT, zasadami wiedzy technicznej.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku od posesji nr 143 do ul. Makuszyńskiego wraz z przebudową zjazdów oraz przebudową rowu drogowego, który obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
2) demontaż nawierzchni krawężników wraz z ławami wzdłuż całej krawędzi jezdni po stronie zaprojektowanego chodnika,
3) rozebranie nawierzchni utwardzonych,
4) wykonanie wykopów pod budowę chodnika i zjazdów,
5) wykonanie przepustu rurowego ze studnią rewizyjną,
6) zasypanie rowów,
7) wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy,
8) wykonanie nowych krawężników i obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm wraz z ławami,
9) wykonanie utwardzenia nawierzchni chodników z kostki betonowej w kolorze szarym oraz zjazdów z kostki betonowej w
kolorze czerwonym,
10) siew trawy,
11) regulację pionową istniejącej infrastruktury podziemnej, a w przypadku jej złego stanu technicznego, przebudowę zwieńczenia elementów infrastruktury. Materiał w postaci : włazów, skrzynek wodociągowych, pokryw w zakresie infrastruktury kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej zostanie dostarczony Wykonawcy robót przez Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej w Radomsku. Zakup materiałów w postaci pierścieni dystansowych, uszczelnień przy włazach itp. należą do obowiązków Wykonawcy. Wymianę włazów studni telekomunikacyjnych. Wzory włazów studni telekomunikacyjnych należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. Powyższe dotyczy infrastruktury zlokalizowanej
na odcinku wykonywanego chodnika.
12) wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną
wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje, w zakresie wykonania przejść dla pieszych, malowania pasów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) dokumentacja projektowa składającą się z:
a) Projektu budowlanego „ Przebudowa ul. Św. Rocha w Radomsku poprzez budowę chodnika na odcinku od ul.
Makuszyńskiego do budynku OSP” składającego się z : projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno -
budowlanego, projektu technicznego, załączników projektu budowlanego- spis załączników do projektu budowlanegostanowiący
dodatek nr 10 do SWZ,
b) Projektu wykonawczego „ Przebudowa ul. Św. Rocha w Radomsku poprzez budowę chodnika na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP” - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,
c) Operatu wodnoprawnego na przebudowę rowu drogowego poprzez budowę przepustu i likwidacje fragmentu rowu drogowego - ,,Przebudowa ul. Św Rocha w Radomsku poprzez budo-wę chodnika’’ wraz z decyzją w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych wydaną przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Państwowe Zarząd Zlew-ni w Sieradzu- stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
d) Opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo – wodne na potrzeby przebudowy ul. Św. Rocha w Radomsku poprzez budowę chodnika- stanowiący dodatek nr 13 do SWZ,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych „Przebudowa ul. Św. Rocha w Radomsku poprzez budowę chodnika na odcinku od ul. Makuszyńskiego do budynku OSP” - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ.
5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni: przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 15.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w projekcie/ wzorze umowy, dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi dodatki od nr 9 do nr 14 niniejszej
SWZ.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy,
a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia
charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentacją projektową lub Specyfiką Techniczną Wykonania i Odbioru Robót funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do
stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z
wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ i dodatkach.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777828,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-BRUK MICHAŁ RADKOW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100774862

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20

7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 97-360

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.