Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00450457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla CDR Oddział w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brwinow@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych dla CDR Oddział w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b233f771-6da7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126970/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów reklamowych szkoleniowych i pozaszkoleniowych z logotypami dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja realizowana w ramach Planu Operacyjnego KSOW i SIR na lata 2022-20232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.DSTR.26.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23103,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 66 kompletów materiałów promocyjnych w ramach zamówienia pn. Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników krajowego „Testu Wiedzy o Rolnictwie Ekologicznym”.Na jeden komplet materiałów promocyjnych składają się:
Worek wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ)
Kubek wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ)
Kalkulator wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ)
Pendrive wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
Aktówka wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 14982,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 180 kompletów materiałów promocyjnych w ramach zamówienia pn. Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników „VIII Forum Wiedzy i Innowacji w Rolnictwie”.Na jeden komplet materiałów promocyjnych składają się:
Teczka na dokumenty wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ)
Długopis wg wymogów opisanych w szczegółowym opisie zamówienia (zał. nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8121,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12972,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19552,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12972,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Mrówka Joanna Foryś-Maziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792522199
7.3.3) Ulica: Czechosłowacka 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-328
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA FORYŚ-MAZIAK STUDIO MRÓWKA
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA FORYŚ-MAZIAK STUDIO MRÓWKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12972,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7970,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7970,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Mrówka Joanna Foryś-Maziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792522199
7.3.3) Ulica: Ul. Czechosłowacka 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-328
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOANNA FORYŚ-MAZIAK STUDIO MRÓWKA
jakie przetargi wygrała firma
JOANNA FORYŚ-MAZIAK STUDIO MRÓWKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7970,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej w Otrębusach - w formule zaprojektuj i buduj
- "Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody na dz. nr ew. 182/3 w Owczarni, Gmina Brwinów"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Brwinów z użyciem recyklera na powierzchni do 2439,0 m2.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
- Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.