eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076ef436-5132-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.106 Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-196/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, usług na rzecz Urzędu m.st. Warszawy, zwanego dalej „Urzędem”, w zakresie:
1) przeprowadzek biur Urzędu w obrębie siedziby lub pomiędzy siedzibami – Wykonawca w ramach tej usługi zobowiązuje się do:
a) dostarczenia kontenerów lub kartonów przeznaczonych do pakowania dokumentów, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia biurowego;
b) dostarczenia folii zabezpieczającej, taśm, sznurów do zabezpieczenia przewożonego sprzętu oraz naklejek do znakowania kartonów;
c) dostarczenia wózków do przewozu mebli oraz – na żądanie Zamawiającego – wyciągarek do ciężkich sejfów i kas pancernych;
d) demontażu, o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, mebli oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia do transportu;
e) załadunku przedmiotów podlegających przeprowadzce do środków transportu przystosowanych
do przewożenia przedmiotów tego rodzaju;
f) przetransportowania przedmiotów podlegających przeprowadzce do lokalizacji docelowej;
g) rozładunku przedmiotów podlegających przeprowadzce;
h) przeniesienia przedmiotów podlegających przeprowadzce do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej;
i) zabezpieczenia przedmiotów podlegających przeprowadzce lub transportowi w taki sposób, aby nie uległy one uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu;
2) transportu (z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem) przedmiotów stanowiących wyposażenie Urzędu, o których mowa w ust. 2;
3) obsługi uroczystości oraz imprez organizowanych na terenie m.st. Warszawy, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozstawiania przed i uprzątnięcia po uroczystościach
i imprezach miejskich: barierek metalowych, słupków, lin, stelaży metalowych do bannerów reklamowych, betonowych obciążników do stelaży, balonów, bannerów, namiotów reklamowych, sztalug drewnianych i metalowych, roll-upówi standów reklamowych, krzesełek składanych itp.
Przedmiotami stanowiącymi wyposażenie Urzędu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, to m.in.: meble, sejfy, kasy pancerne, dokumenty, sprzęt komputerowy, sprzęt i materiały biurowe, środki czystości oraz inne materiały gabarytowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258669,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275151,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258669,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa EL.MAG Magda Klecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL1251659547

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.