Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462448/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Kościerskiej w Pniewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Kościerskiej w Pniewach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1bcad3-732a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051405/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont ulicy Kościerskiej w Pniewach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Remont ulicy Kościerskiej w Pniewach.
1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty drogowe:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym – 1 kpl.,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 1 kpl.,
- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej – 620 m,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej śr. gr. 4 cm bez odwiezienia – 2200 m2,
- rozebranie nawierzchni z kostki brukowej - do ponownego wbudowania – 120 m2,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową – 124 m2,
- demontaż studzienki ściekowej o średnicy 500 mm – 8 szt,
- rozebranie krawężnika/obrzeży na ławie betonowej – 605 m,
- załadunek gruzu wraz transportem samochodem wywrotką na składowisko Wykonawcy wraz z ewentualnymi kosztami utylizacji – 241,95 m3,
b) roboty ziemne: rowek pod krawężniki i obrzeża – 605 m,
c) elementy ulic:
- obrzeże betonowe 30x8cm – 20 m,
- ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu C12/15 – 1 m3,
- krawężnik betonowy 15x30 cm – 585 m,
- ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 46,8 m3,
- ściek z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej koloru szarego na ławie betonowej z betonu C12/15 – 620 m,
d) nawierzchnie:
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – 740 m2,
- regulacja nawierzchni z kostki brukowej (80% materiału z rozbiórki) – 120 m2
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni wraz ze skropieniem asfaltem – 2074,8 m2,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S (50/70) gr. 5 cm – 2074,8 m2,
- odtworzenie podbudowy i nawierzchni po montażu wpustów deszczowych – 8 kpl.
e) roboty w zakresie regulacji ruchu:
- studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm (wymiana istniejących wpustów ulicznych na nowe wraz z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej) – 8 kpl.,
- malowanie mechanicznie pasów farbą chlorokauczukową – 28 m2,
f) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych- humusowanie wraz z wykonaniem trawników dywanowych siewem – 510 m2.
2) Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR.
3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym w szczególności:
a) geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
b) udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej,
c) zapewnienie dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze objętej inwestycją; w przypadku roszczeń właścicieli nieruchomości, związanych z brakiem możliwości dojazdu, na Wykonawcy ciąży obowiązek ich zaspokojenia,
d) wykonanie dokumentacji odbiorowej zgodnie z § 7 ust. 9 pkt 3 projektu umowy.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji, przedmiarze i STWiOR. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja zgłoszenia, przedmiar robót oraz STWiOR) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449994,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499866,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449994,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Nowowiejskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449994,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI PNIEWY
- "Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - II postępowanie"
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.