Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt tablic wyników wraz z montażem 2 szt tablicy bezpieczników i 2 szt WLZ oraz okablowaniem elektrycznym i sygnał. w Hali Widowiskowo-Sportowej „SPODEK” w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt tablic wyników wraz z montażem 2 szt tablicy bezpieczników i 2 szt WLZ oraz okablowaniem elektrycznym i sygnał. w Hali Widowiskowo-Sportowej „SPODEK” w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57633643-38e1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt. tablic wyników wraz montażem tablicy bezpieczników i 2 szt. WLZ oraz okablowaniem elektrycznym i sygnałowym w Hali Widowiskowo – Sportowej Spodek.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/24/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt tablic wyników wraz z montażem 2 szt tablicy bezpieczników i 2 szt WLZ oraz okablowaniem elektrycznym i sygnałowym w Hali Widowiskowo-Sportowej „SPODEK” zlokalizowanej w Katowicach przy Alei Wojciecha Korfantego 35 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pomieszczeń w obiekcie SPODEK w Katowicach” .
1. Szczegółowy zakres prac określają:
- specyfikacja techniczna (załącznik nr 6),
- projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7).
2. Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
a) transport i rozładunek oraz usunięcia opakowań związanych z dostawą;
b) rozpakowanie tablic wyników oraz wykonanie ich montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
c) prace niezbędne do podłączenia tablic wyników, w tym:
- wykonanie zasilania 230VAC dla każdej z tablic wyników,
- dostawy i montażu nowej tablicy rozdzielni,
- dostawy i montażu 2 szt. tablic WLZ,
d) uruchomienie tablic wyników,
e) naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem
elementów wyposażenia;
f) instruktaż pracowników z obsługi urządzeń.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych tablic wyników.
4. Zaoferowane tablice wyników muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6). Wykonawca zobowiązuje się do ich dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: wszystkie zainstalowane tablice powinny posiadać odpowiednie certyfikaty oraz posiadać dopuszczenie do rozgrywania zawodów międzynarodowych miedzy innymi przez Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Polski Związek Piłki Ręcznej i powinny być zgodne z przepisami poszczególnych federacji sportowych.
5. Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o zamówienie publiczne, dla każdej części, wynosił 36 miesięcy od dnia odbioru zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo "3D" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321
7.3.3) Ulica: ul. Kijowska 20
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.)
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID
- Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
- DOSTAWA LEKÓW 12
- Modernizacja systemu SSP na terenie GIG PIB Katowice.
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa kontenerów KP-7 i 5,0 m3
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
- Wymiana instalacji elektrycznych i oświetlenia w budynku LXXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grochowskiej 346/348 w Warszawie.
- Modernizacja infrastruktury sportowej na stadionie miejskim w Dobrzanach
- Energooszczędna Gmina Legnickie Pole
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa Tomaszów - II postępowanie
więcej: Sportowe tablice informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.