eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych - kuchni i ciągów komunikacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – kuchni i ciągów komunikacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276299083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32)7841600

1.5.8.) Numer faksu: (32)7841608

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oke.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.jaworzno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.oke.jaworzno.pl/29699,30160/30160/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – kuchni i ciągów komunikacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55223d65-5b72-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00316670/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – kuchni i ciągów komunikacyjnych w Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKE.ZAG.260.01.22.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132926,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usługi obejmuje:
1) Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych:
a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią;
b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie, mycie wykładziny PCV;
c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych; utrzymanie czystości w toaletach: mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp., mycie i wycieranie armatury i innych przedmiotów chromowanych;
d) dezynfekcja urządzeń sanitarnych (1 kabina prysznicowa, 13 umywalek, 1 bidet, 3 pisuary, 10 muszli klozetowych, 3 zlewozmywaki);
e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach, w razie potrzeby ich mycie;
f) segregacja śmieci;
g) opróżnianie niszczarek;
h) czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku;
i) czyszczenie i dezynfekowanie poręczy przy schodach płynem bakteriobójczym o szerokim spektrum działania na grzyby, wirusy, bakterie;
j) czyszczenie i dezynfekcja klamek preparatem bakteriobójczym o szerokim spektrum działania na grzyby, wirusy, bakterie (w czasie trwania pandemii kilka razy dziennie);
k) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w pojemnikach:
 papier toaletowy (papier toaletowy BIG ROLL-40 średnica 19 cm, biały, 2-warstwowy, gofrowany, perforowany),
 mydło w płynie (Zamawiający posiada dozowniki na mydło dolewane),
 kostki zapachowe WC,
 ręczniki papierowe (ręcznik papierowy biały składany typu ZZ 4000 (pakowany po 200 szt.); gofrowany, bezzapachowy);
l) utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynków przy ul. Mickiewicza 4 w Jaworznie;
m) utrzymanie w czystości tablic informacyjnych;
n) utrzymywanie czystości w części kuchennej;
o) utrzymywanie czystości w szafkach kuchennych łącznie z porządkowaniem produktów dostępnych pracownikom biura;
p) ustawianie czystych naczyń w szafkach zdjętych z suszarki kuchennej
2) Okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych:
a) gruntowne czyszczenie toalet – 2 razy w miesiącu;
b) mycie drzwi i opraw świetlnych - 1 raz w miesiącu;
c) mycie kaloryferów – 4 razy w roku;
d) mycie okien (szyb i ram okiennych) wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi – 4 razy w roku powierzchnia okien ok. 290 m2 w tym 35m2 szyb wymaga specjalistycznego płynu do mycia okien z folią okienną antywłamaniową P2,
e) konserwacja mebli, przy użyciu środków czyszczących i nabłyszczających przeznaczonych do mebli - 2 razy w miesiącu;
f) czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych – 1 raz w tygodniu;
g) mycie lodówek (6 sztuk) – 1 raz w miesiącu
h) mycie mikrofalówek (3 sztuki) – 2 razy w miesiącu
i) mycie kwiatów – 2 razy w miesiącu.
3) Okresowe sprzątanie sal narad:
a) odkurzanie mebli tapicerskich;
b) ścieranie kurzu z mebli, stołów, parapetów;
c) pranie krzeseł tapicerskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profi Holding Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272874141

7.3.3) Ulica: króla Kazimierza Wielkiego 63A

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.