eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Rozbudowa drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 12 250-11-90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/823963

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad6aeaa-5dd3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026820/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rozbudowa drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.422.3.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4609105,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
2. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ, najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w obszarze Gminy Wieliczka, w województwie małopolskim.
3. Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie rozbudowy drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach w zakresie:
• rozbudowy jezdni,
• dowiązania sytuacyjno – wysokościowego jezdni,
• budowy wyspy kanalizującej ruch,
• budowy drogi dla rowerów,
• budowy drogi dla pieszych i rowerów,
• budowy drogi dla pieszych,
• budowy zatok postojowych,
• budowy przystanków autobusowych,
• przebudowy zjazdów zwykłych,
• budowy pobocza,
• budowy oświetlenia drogowego,
• budowy oświetlenia dedykowanego przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów,
• budowy kanału technologicznego,
• budowy urządzeń technicznych drogi służących jej odwodnieniu, tj. budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa rowów odwadniających
• wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
• zabezpieczenia i ewentualnej przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu i infrastruktury technicznej,
• wykonania i montażu stałej organizacji ruchu.
4. Jezdnię drogi gminnej nr 560906K zaprojektowano jako jednojezdniową, dwupasową, dwukierunkową o szerokości nominalnej pasa ruchu 3,0 m z miejscowym poszerzeniem w obrębie dowiązania sytuacyjno – wysokościowego na początku opracowania z uwagi na warunki przejezdności. Warstwę ścieralną jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego AC 11S lub betonu cementowego w obrębie przystanków autobusowych.
5. Ostateczny zakres robót budowlanych i parametry określające wielkość inwestycji zostaną określone przez Wykonawcę na etapie opracowania dokumentacji projektowej.
6. Celem operacji jest poprawa warunków życia mieszkańców, zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu poprzez rozbudowę drogi gminnej w zakresie podniesienia jej parametrów technicznych przez poszerzenie nawierzchni i budowę drogi dla rowerów i drogi dla pieszych i rowerów.
7. W ramach opracowań przedprojektowych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać m.in.:
- aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową obejmującą teren inwestycji wraz z aktualnym uzbrojeniem terenu, w tym w szczególności: sieć wod - kan, sieć elektroenergetyczną sporządzoną w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 162);
- opracowania kompletnej dokumentacji projektowej dla każdej branży w wersji papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej - wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 162);
- uzgodnienia i akceptacji kompletnej dokumentacji z Zamawiającym
- uzgodnienia założeń projektowych z organem zarządzającym ruchem na drogach gminnych,
- opracowania kompletnej dokumentacji wykonawczej dla każdej branży w wersji papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454);
- opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w wersji papierowej w 1 egz. oraz w wersji elektronicznej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454);
- opracowania przedmiaru robót oraz kosztorysu w wersji papierowej w 1 egz. w wersji elektronicznej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454);
- opracowania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i technicznej
Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, ST i poleceniami Inżyniera/Kierownika projektu.
Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z ostateczną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej oraz zatwierdzoną dokumentacją projektową budowlaną a także zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wykonawczą, w tym specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
Roboty w zakresie niesprecyzowanym w opracowanym przez Wykonawcę projekcie budowlanym i wykonawczym, a niezbędne do wykonania zadania, Wykonawca powinien wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy oraz instrukcje i normy (w tym powołane w PFU), a także doświadczenie i wiedzę techniczną. W razie ujawnienia się potrzeby wykonania takich robót Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania wszelkich wymaganych decyzji, uzgodnień, pozwoleń i opinii z nim związanych oraz do opracowania odpowiedniej formy dokumentacji niezbędnej do ich uzyskania, a także niezbędnej do wykonywania robót.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ, program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) wraz z załącznikami – załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. W ramach Przeniesienia Praw Autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość przysługujących mu majątkowych praw autorskich do projektów lub ich części. Przeniesienie praw autorskich będzie bezwarunkowe, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą na wszystkich polach eksploatacji, określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności do:
a) utrwalania,
b) zwielokrotnienia określoną techniką, wprowadzania do obrotu,
c) wprowadzania do pamięci komputera,
d) najmu,
e) dzierżawy,
f) zastosowania do wielu budów.
Przeniesienie Praw Autorskich obejmować będzie ponadto prawo do dokonywania zmian i modyfikacji, w tym do włączania w całości lub w części do innych dokumentacji projektowych oraz do wykonywania prawa zależnego.
8. Zakres i wielkość robót budowlanych zgodnie z tabelą mierników rzeczowych wchodzącą w skład PFU:
8.1) Zakres drogowy
8.1.1) Jezdnia 2460 m2
8.1.2) Droga dla rowerów, droga dla pieszych I rowerów 1860 m2
8.1.3) Droga dla pieszych, skrajnia 1300 m2
8.1.4) Pobocza 250 m2
8.2) Zakres drogowy – zakres niekwalifikowany
8.2.1) Jezdnia – zakres niekwalifikowany 360 m2
8.2.2) Zjazdy – zakres niekwalifikowany 110 m2
8.2.3) Wyspa kanalizująca ruch – zakres niekwalifikowany 30 m2
8.2.4) Zatoki postojowe 580 m2
8.3) Zakres odwodnienie
8.3.1) Przepusty pod koroną drogi 1 kpl.
8.3.2) Rowy 376,5 mb
8.3.3) Kanalizacja deszczowa 380 mb
8.4) Zakres odwodnienie – zakres niekwalifikowany
8.4.1) Rowy 3,5 mb
8.5) Kanał technologiczny – zakres niekwalifikowany 450 mb
8.6) Oświetlenie drogowe 450 mb
8.7) Przebudowa I zabezpieczenie sieci kolidujących – zakres niekwalifikowany 1 kpl
8.8) Wycinka zieleni 1 kpl.
8.9) Docelowa Organizacja Ruchu 1 kpl.
9. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77200000-2 - Usługi leśnictwa

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45243510-0 - Budowa nasypów

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 257 pkt 1 uPzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego.

Zamawiający przewidział unieważnienie postępowania w powyższych okolicznościach w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00418072/01 z dnia 2023-09-28 w którym wypełnił sekcję 6.7.) ogłoszenia w następujący sposób:
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie Nr 00010-65151-UM0600379/22 zawartej pomiędzy Samorządem Województwa Małopolskiego a Gminą Wieliczka. Zgodnie z postanowieniami zawartej umowy do przyznania pomocy na realizację zadania może dojść po osiągnięciu przez Zamawiającego (Beneficjenta) celu operacji pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 560906K w Pawlikowicach. Osiągnięcie ww. celu operacji nie może zostać zrealizowane z uwagi na planowane ograniczone założenia finansowe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5559600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6949500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.