eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Miękinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (071) 3140063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miekinia@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/835191

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2466583d-69b8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00246790/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421375,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Mokre, Mrozów, Gałów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 1 – łącznie 825,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 1. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Mokre, Mrozów, Gałów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14212320-9 - Granit kruszony

44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101475,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Kobylniki, Szczepanów, Wilczków.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 2 – łącznie 800,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 2. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Kobylniki, Szczepanów, Wilczków).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14212320-9 - Granit kruszony

44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 100425,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Chwalimierz, Kąty Wrocławskie oraz Obręb Leśny Sobótka – Leśnictwo Kamionna, Wawrzeńczyce.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 3 – łącznie 475,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 3. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Chwalimierz, Kąty Wrocławskie) i obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Kamionna, Wawrzeńczyce).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14212320-9 - Granit kruszony

44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57650,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Sobótka – Leśnictwo Sulistrowiczki, Chwałków.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 4 – łącznie 650,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 4. Leśnictwa obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Sulistrowiczki, Chwałków).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14212320-9 - Granit kruszony

44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 79450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Sobótka – Leśnictwo Uliczno, Tąpadło.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 5 – łącznie 675,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 5. Leśnictwa obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Uliczno, Tąpadła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14212320-9 - Granit kruszony

44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 82375,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158977,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaros Bartłomiej Szaniawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021736294

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12

7.3.4) Miejscowość: Żmigródek

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105165,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105165,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaros Bartłomiej Szaniawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021736294

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12

7.3.4) Miejscowość: Żmigródek

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105165,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82379,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82379,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82379,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764

7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15

7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82379,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764

7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15

7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95017,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95017,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95017,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764

7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15

7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95017,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.