eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 14 pakietach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 14 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 14 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d460446-5855-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.101.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Findaksomycin i Micafungin: /1. Fidaksomycin 200 mg x 20 tabl. powl., 5 op;/2. Micafungin 100 mg x 1 fiol., 150 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 51961,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki różne: Kalii chloridum 600 mg x 100 kaps., 200 op.;/2. Lidocaine aerozol na skórę roztwór 10 %, op. but. 38 g, 250 op.;/3. Aplikator do stosowania lidocainy - kompatybilny z poz.1 x 100 szt. 50 op.;/4. Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 30 ml, 550 op.;/5.Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 1000 ml, 10 op.;/6. Povidone iodine maść 100 mg/g x 20 g, 300 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33661100-2 - Środki znieczulające

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 39935,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki różne: 1. Povidone-Iodine roztwór na skórę 750mg/ 1ml x 250 ml, 10 op.;/2. Povidone-Iodine roztwór na skórę 750mg/ 1ml x 1000 ml, 10 op.;/3. Povidone iodine maść 100 mg/g x 20 g, 300 op.;/4. Povidone iodine maść 100 mg/g x 100 g, 60 op.;/5. Roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej, 300 op.;/Sterylny roztwór przeznaczony do irygacji, czyszczenia i nawilżania ran:/6. 30 op.;/7. 10 op.;/8. Preparat do płukania i rutynowej dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego, 10 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 28370,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty galenowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631100-3 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku dermatologicznego

33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego

33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne

33641100-6 - Ginekologiczne środki przeciwinfekcyjne i antyseptyczne

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33613000-0 - Środki przeczyszczające

4.5.5.) Wartość części: 189139,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty do inhalacji: /1.Ambroxolum płyn do nebulizacji, 130 op.;/2. Beclometasone dipropionate/ Formoterol fumarate aerozol inhalacyny, 50 op.;/3. Beclometasone dipropionate/ Formoterol fumarate aerozol inhalacyny, 15 op.;/4. Beclometasone dipropionate, Formoterol fumarate, Glycopyrronium bromide, 30 op.;/5. Budesonide aerozol do nosa, 14 op.;/6. Budesonide 200 mcg x 60 kaps.do inhalacji + inhalator, 15 op.;/7. Budesonide 400 mcg x 60 kaps.do inhalacji + inhalator, 37 op.;/8. Budesonide, Formoterol fumarate, 30 op.;/9. Budesonide, Formoterol fumarate, 30 op.;/10. Budesonide aerozol inhalacyjny,15 op.;/11. Ciclesonide aerozol wziewny, roztw. 160mcg/ dawka x 60 dawek, 40 op.;/12. Fenoterol hydrobromide aerozol inhalacyjny, roztwór 100mcg/ dawka, x 200 dawek, 10 op.;/13. Fenotroli hydrobromidum/ Ipratropii bromidum, 30 op.;/14. Fenotroli hydrobromidum/ Ipratropii bromidum, 650 op.;/15. Fluticasone furoate aerozol do nosa, zawiesina 27,5mcg/ dawka x 120 dawek, 15 op.;/16. Fluticasone propionate aerozol do nosa,15 op.;/17. Fluticasone propionate proszek do inhalacji, 5 op.;/18. Fluticasone propionate proszek do inhal., 15 op.;/19. Fluticasone propionate/ Salmeterol proszek do inh.,40 op.;/20. Fluticasone propionate, Salmeterol proszek do inh., 15 op.;/21. Formoterol fumarate aerozol inhalacyjny, 5 op.;/22. Formoterol fumarate proszek do inh.,100 op.;/23. Formoterol fumarate dihydricus, 3 op.;/24. Glycopyrronium bromide proszek do inh.,10 op.;/26. Indacaterol/ Glycopyrronium bromide proszek do inh., 100 op.;/27. Ipratropium bromide aerozol do inhalacji,160 op.;/28. Ipratropium bromide 250mcg/ml roztwór do nebulizacji x 20 ml, 250 op.;/29. Olodaterol/ Tiotropium roztw do inh., 200 op.;/30. Salbutamol, 160 op.;/31. Salbutamol 2,5mg/ 2,5ml x 20 amp.do nebulizacji, 50 op.;/32. Salmeterol proszek do inh. 50 mcg/ dawka, dysk x 60 dawek, 20 op.;/33. Tiotropium proszek do inh. 18 mcg/ dawka x 90 kaps., 25 op.;/34. Aparat inhalacyjny np. Handi Haler przeznaczony do podawania preparatu do inhalacji Tiotropim - kompatybilny z zaoferowanym produktem w poz. 34, 40 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 95482,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Alkohole: Preparat biobójczy będący 70% roztworem alkoholu izopropylowego w wodzie a 1000 ml, 100 op.;/2. Alkohol etylowy 70% czystość farmakopealna a 250 ml, 120 op.;/3. Alkohol etylowy 96 % farmakopealny a 1000ml, 80 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24322510-5 - Alkohol etylowy

4.5.5.) Wartość części: 20267,94 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Delafloxacin: Delafloxacin meglumine 300 mg x 10 fiolek, 5 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 12375,45 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki różne:/1.Digoksyna, 10 op.;/2. Feksofenadyna, 10 op.;/3. Fosfomycyna, 10 op.;/4. Izoniazyd, 2 op.;/5. Linagliptinum, 5 op.;/6. Empagliflozinum, 15 op.;/7. Famotidinum, 30 op.;/8. Macrogolum, 50 op.;/9. Dapagliflozyna,10 op.;/10. Zofenoprilum, 10 op.;/11. Thiamini hydrochloridum 100mg + Pyridoxini hydrochloridum 200 mg + Cyanocobalaminum 0,2 mg x 100 tabletek, 30 op.;/12. Erdosteinum, 60 op.;/13. Erdosteinum 35 mg/ml proszek do sporządzania zawiesiny doustnej x 100 ml, 5 op.;/14. Siarczan protaminy, 10 szt.;/15. Itraconazolum,140 op.;/16. Vaccinum hepatitidis B (ADNr), 30 szt.;/17. Fenofibratum 267 mg x 30 kapsułek, 10 op.;/18. Fenofibratum 200 mg x30 kapsułek, 25 op.;/19. Fenofibratum 160 mg, x 30 kapsułek, 25 op.;/20. Insulinum aspartum, 3 op.;/21. Levofloxacin 500 mg x 10 tabl. powlekanych, 400 op.;/22. Levofloxacin 250 mg x 10 tabl. powlekanych, 60 op.;/23. Cyanocobalamin + Lidocaine + Pyridoxine + Thiamine x 5 amp. 2 ml, 5 op.;/24. Tianeptinum natricum 12,5 mg x 30 tabl, 5 op.;/25. Moxifloxacin 400 mg x 7 tabl., 25 op.;/26. Pirydoksyna, 50 mg x 50 tabl., 10 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33661200-3 - Środki przeciwbólowe

33616000-1 - Witaminy

33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy

33615100-5 - Insulina

33611000-6 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą

33651680-8 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B

33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego

33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego

33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne

33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego

33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

4.5.5.) Wartość części: 27629,55 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Calcium gluconate: Calcium gluconate 95 mg/ml a 10 ml ampułki x 10 ampułek, 30 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

4.5.5.) Wartość części: 943,49 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mivacurium: Mivacurii chloridum 2mg/ml, ampułki a 5 ml x 5 ampułek, 10 op.;/2. Mivacurii chloridum 2mg/ml, ampułki a 10 ml x 5 ampułek,10 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33661700-8 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego

4.5.5.) Wartość części: 2648,16 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amfoterycyna: Amfoterycyna liposomalna, proszek do sporządzania dyspersji do infuzji, 50 mg x 1 fiolka, 100 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego

4.5.5.) Wartość części: 81906,12 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tiamina: Tiamina, 100 mg/2 ml x 100 amp. i.v., 15 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33616000-1 - Witaminy

4.5.5.) Wartość części: 87480,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyroby medyczne:/1.Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra o właściwościach p/bakteryjnych i p/grzybiczych.,150 szt.;/2. Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra, hialuronian sodu oraz koalin absorbujący wysięk, zabezpieczający rany przed infekcją, bez zawartości chlorheksydyny, 150 szt.;/3. Polyvinyl alcohol krople do oczu 14mg / 1 ml, op. 2 x 5 ml, 100 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12613,32 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosmetyk: Naturalny balsam do pielęgnacji skóry narażonej na odleżyny, 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 8231,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40710,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGIS Polska Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252341849

7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników 45D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40710,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40710,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31898,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64472,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69525,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69525,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69525,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101383,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101383,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101383,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101383,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12615,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12615,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12615,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12615,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28384,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32393,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28384,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28384,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3107,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3508,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3107,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3107,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82028,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82190,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82028,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82028,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3483,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4212,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3483,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3483,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 14 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.