Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00008896/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
3/SP/U/2023 ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi ratowniczej na p³ywalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wroc³awiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 50
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 50
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002900
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czeska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-112
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teresa.glowacz-golub@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp50.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
3/SP/U/2023 ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi ratowniczej na p³ywalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wroc³awiu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d33695bf-89e5-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00509204
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d33695bf-89e5-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê:
1) przy u¿yciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, w szczególno¶ci w zakresie udostêpnienia Wykonawcom: Og³oszeñ, SWZ z za³±cznikami, Informacji dla Wykonawców oraz Z£O¯ENIA Oferty;
2) za pomoc± poczty elektronicznej teresa.glowacz-golub@wroclawskaedukacja.pl, w szczególno¶ci w zakresie zadawania pytañ, przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ.
2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”, posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. U¿ytkownik zalogowany, jako konto uproszczone ma dostêpne formularze:
– Wniosek – s³u¿±cy m. in. do zadawania pytañ do SWZ,
– Inne.
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania) udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww. postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
12. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniem dot. ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu wype³nienia prawnych obowi±zków Szko³y Podstawowej nr 50 im. Ossolineum we Wroc³awiu (wynikaj±cych z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. „RODO”) informujemy poni¿ej o przetwarzaniu danych tych osób, których dane trafiaj± na Szko³y Podstawowej nr 50 w zwi±zku ze z³o¿onymi nam ofertami, formularzami i za³±cznikami.
7.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 50 im. Ossolineum z siedzib± we Wroc³awiu (51-112) przy ul. Czeskiej 38, a reprezentuje j± Dyrektor; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych Szko³a Podstawowa nr 50 im. Ossolienum decyduje sama jako Administrator danych.
7.2. kontakt z przedstawicielami Administratora mo¿liwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie inspektor@coreconsulting.pl.
7.3. Dane osobowe udostêpnia administratorowi osoba, której dane dotycz± albo podmiot sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu jako dane identyfikuj±ce swojego pe³nomocnika, osoby do kontaktu, albo jako dane kontaktowe. Dane te przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne. Zakres danych udostêpnianych przez pracodawców mo¿e byæ szerszy i obejmowaæ dane o zatrudnieniu czy zakresie obowi±zków jak np. przy weryfikacji niektórych warunków zamówienia (w tym form zatrudnienia personelu wykonawcy – art. 95 uPzp).
7.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postêpowania o zamówienie publiczne finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane bêd± równie¿ przez okres wynikaj±cy z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE.
7.5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7.6. posiada Pani/Pan:
7.6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
7.6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
7.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7.6.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7.7. nie przys³uguje Pani/Panu:
7.7.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
7.7.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
7.7.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
7.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/SP/U/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi ratowniczej na p³ywalni w Szkole Podstawowej nr 50 im. Ossolineum we Wroc³awiu.
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
71.31.72.00-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
75.25.20.00-7 - S³u¿by ratownicze
3. Szczegó³owy zakres obowi±zków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Szacunkowa ilo¶æ godzin ratowniczych w okresie trwania umowy (12 miesiêcy) wynosi – 3211 godzin.
5. Wskazana powy¿ej ilo¶æ godzin jest jedynie ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci w przypadku przerwy w funkcjonowaniu p³ywalni spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi, modernizacj±, remontem lub awari± a tak¿e zmian± godzin pracy p³ywalni. W oparciu o szacunkow± ilo¶æ godzin ratowniczych powinna zostaæ obliczone cena oferty. Cena ofertowa s³u¿y tylko i wy³±cznie do porównania z³o¿onych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia nastêpowa³y bêd± wed³ug faktycznej ilo¶ci godzin ratowniczych na podstawie ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcê w „Formularzu ofertowym”. Przewidywana ilo¶æ godzin ratowniczych nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mo¿e byæ podstaw± do ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy.
6. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesiêcy od daty podpisania umowy.
Przewidywany termin rozpoczêcia us³ugi: 2 stycznia 2024r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp, (50 % warto¶ci zamówienia podstawowego) polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug i jest zgodne z jego przedmiotem, w zakresie zbie¿nym z kodami CPV zamówienia podstawowego oraz na warunkach umownych zbli¿onych do zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najtañszej oferty:
Oferowana cena ogó³em brutto za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia [„Cena” - C]
W celu ustalenia rankingu (kolejno¶ci) z³o¿onych Ofert (okre¶leniu Ofert od najkorzystniejszej tj. najtañszej, do najdro¿szej) Zamawiaj±cy przyjmie nastêpuj±cy sposób obliczania warto¶ci punktowej kryterium ceny:
Warto¶æ punktowa ceny wyliczana bêdzie wed³ug wzoru:
(Cmin : Cn) x 100, gdzie:
Cmin - najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cn - cena ogó³em brutto ocenianej ofert
Wyniki zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca uzyska³ zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje odpowiedni± liczb± osób:
(1) co najmniej 4 osobami – ratownikami*, którzy bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci bezpo¶rednio odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, posiadaj±cymi aktualne uprawnienia ratownika wodnego oraz KPP (Kurs Pierwszej Pomocy).
(2) co najmniej 1 osob±, która bêdzie skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. bêdzie pe³ni³a funkcjê dy¿uruj±cego ratownika i posiada³a co najmniej 12-miesiêczne do¶wiadczenie w zakresie organizowania i nadzorowania us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, w tym koordynowania prac± zespo³u ratowników oraz posiada³a aktualne uprawnienia ratownika wodnego i KPP (Kurs Pierwszej Pomocy);
*ratownikiem wodnym mo¿e byæ osoba, która spe³nia wymagania okre¶lone w art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 714), w tym posiada kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz. U. 2021, poz. 1761).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
5.1 zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego (udzielonej w drodze decyzji administracyjnej) oraz dokumentu potwierdzaj±cego wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
5.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.3 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
6. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych ¶rodków dowodowych, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania (§ 5.1 rozp. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych - poz. 2415) - dotyczy dokumentu 5.2.
7. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
8. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
9. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
– mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
– podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
9. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
5.1 zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego (udzielonej w drodze decyzji administracyjnej) oraz dokumentu potwierdzaj±cego wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
5.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.3 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
6. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych ¶rodków dowodowych, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania (§ 5.1 rozp. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych - poz. 2415) - dotyczy dokumentu 5.2.
7. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
8. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
9. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
– mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
– podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
9. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
16. Oferta musi sk³adaæ siê z:16.1. formularza ofertowego Wykonawcy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
16.2. o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ;
16.3. zobowi±zania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
16.4. o¶wiadczenia o którym mowa w Rozdz. VII pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
16.5. wykazania zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (je¿eli dotyczy);
16.6. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zosta³y opisane w dokumentacji przetargowej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:1.1. w art. 108 ust. 1 uPzp;
1.2. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z pó¼n. zm.);
1.3. w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, tj.:
1.3.1. (pkt 4) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Ole¶nicy oraz w budynku Oddzia³u ZUS we Wroc³awiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obs³uga szaletów publicznych objêtych zarz±dem ZZK
- Sukcesywna dostawa ¶rodków chemicznych do sprz±tania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Us³ug Socjalnych we Wroc³awiu
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przegl±dów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wroc³awiu
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci dla SPZOZ MSWiA we Wroc³awiu ul. O³biñska 32 przez okres 12 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania na krytej p³ywalni przy ul. Koszarowej we Wrze¶ni
- US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LE¦NY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa us³uga ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.