eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › "Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95f91db6-7c90-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki KSRiS w Kozienicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.59.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji
i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną
Inwestycja obejmuję realizację:

1) Część (zadanie ) I:
Budowa boisk i przebudowa kortu tenisowego na terenie KCRiS w Kozienicach – obejmujący budowę boisk sportowych oraz obiektów małej architektury w miejscu publicznym, w tym:
 Roboty ziemne, przygotowawcze, demontaż zabawek i urządzeń.
 Zabezpieczenie drzewostanu, krzewów przed przystąpieniem do prac.
 Roboty budowlane:
- Nawierzchnia poliuretanowa – boisko do gry w streetball o powierzchni 250 m2
- Nawierzchnia z warstwy piasku – boisko do gry w siatkówkę plażową o powierzchni 690 m2
- Nawierzchnia utwardzona mineralna – boisko do gry w boule –petanque o powierzchni 62,30 m2
 Plantowanie.
 Roboty montażowe, elementy małej architektury:
- Ławki z oparciem drewniane na stelażu metalowym – 8 kpl.
- Kosze na śmieci – 3 kpl.
- Ławka trybuna – 2 kpl.
- Płot – 1 kpl.
- Słupki do siatkówki – 2 kpl.
- Kosz do koszykówki – 1 kpl.
- Ścianka do tenisa – 1 kpl.
- Stojak na rowery – 4 kpl.
 Odtworzenie terenów zielonych.
 W razie konieczności uzyskanie decyzji na wycinkę kolizyjnych drzew i ich usunięcie.
 Demontaż słupa betonowego – w razie konieczności.
 Roboty porządkowe.
 Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja geodezyjna
 Oferowane przez wykonawcę elementy wyposażenia małej architektury musza być fabrycznie nowe pochodzące z bieżącej produkcji.

 Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, funkcjonalnych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Dopuszcza się 3% odchylenia pod względem wymiarów elementów, pod warunkiem, że zmieszczą się w obrębie projektowanego zagospodarowania terenu i stref bezpiecznych.

 Wyposażenie w sprzęty sportowe powinno spełniać wymagania aktualnych norm, oraz posiadać stosowne certyfikaty. Wymaga się, aby montaż urządzeń wykonywała firma produkująca lub posiadająca zezwolenie producenta na montaż danego urządzenia, tak by zachowano stosowne gwarancje i zapewniono prawidłowy odbiór techniczny i bezpieczeństwo użytkownika obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 493991,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji
i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną
2) Część (zadanie ) II:
Budowa domku socjalno – magazynowego na terenie ośrodka rekreacji i sportu, na terenie działki o nr Ew. 1601/10, w tym:
 Roboty przygotowawcze i ziemne,
 Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
 Budowa domku socjalno – magazynowego /domek ratownika/ wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
Budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej do domku socjalno – magazynowego:
- Wodociągowej,
- Kanalizacji sanitarnej,
- Linii kablowej dla zasilania domku,
- Telekomunikacyjnej,
- Instalacji odgromowej.
 Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia na czas prowadzenia robót, wykonanie trawników wokół domku socjalno – magazynowego.
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 431386,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji
i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie „Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
3) Część (zadanie ) III:
Budowa dwóch domków kempingowych na terenie ośrodka rekreacji i sportu, w tym przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących – ETAP II, w tym:
 Roboty przygotowawcze i ziemne,
 Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince,
 Roboty budowlano – montażowe.
 Budowę dwóch domków kempingowych wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem,
 Budowę przyłączy i instalacji zewnętrznej :
- wodociągowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- linii kablowej dla zasilania domków,
- telekomunikacyjnej,
- instalacji odgromowej
- wykonanie przyłącza do 6 domków,: wod- kan, zasilanie elektryczne.
 Roboty wykończeniowe,
 Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót, odtworzenie terenów zielonych, wykonanie trawników wokół dwóch domków kempingowych.
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.
UWAGA: Dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa etapy: ETAP I i ETAP II.

W ramach przedmiotowego postępowania należy do realizacji tylko ETAP II – dwa domki
ETAP II obejmuje: budowę dwóch domków kempingowych wraz z przyłączami, i wyposażeniem oraz wykonanie przyłącz wod-kan i energetycznych do 6 domków.

UWAGA : prace nie obejmują wykonania zagospodarowania terenu w elementy małej architektury, ścieżek oraz wykonania zieleni, a także wykonania oświetlenia parkowego i girland świetlnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 2020950,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 6 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 21.11.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 500 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, że cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 903287,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 6 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 21.11.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 400 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, że cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 6 listopada 2023r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia. W dniu 21.11.2023r. dokonano otwarcia ofert. Stosownie do wymogu art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 900 000,00 zł.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, przy czym cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, że cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.