eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a02fe0f4-6d8e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02fe0f4-6d8e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.50.2023.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199065,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44627,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, obejmującej działki 1/47 i 1/159, o pow. 1457 m2, w ark. mapy ewid. 65, położonej w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa, pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ponowna wycena nieruchomości z uwagi na utratę ważności poprzedniego operatu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, obejmującej działki 155/1, 155/2 i 158/4, w ark. mapy ewid. 8, o łącznej pow. 1047 m2, położonej przy ul. Łanowej, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia jej, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa pod drogę publiczną, w trybie przepisów art. 198 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu jej wartości, w wyniku dokonania podziału dz. nr 87/13, o pow. 883 m2, nr 87/14, o pow. 1324 m2, nr 87/110, o pow. 2118 m2, nr 87/111, o pow. 2145 m2, nr 87/113, o pow. 1156 m2, nr 87/124, o pow. 2197 m2, nr 87/130, o pow. 1763 m2, i nr 87/131, o pow. 4697 m2, o łącznej pow. 16283 m2, w ark. mapy ewid. 5, położonej przy ul. Włościańskiej, na działki nr: 87/181, 87/182, 87/183, 87/184, 87/185, 87/186, 87/187, 87/188, 87/190, 87/191, 87/192, 87/193, 87/194, 87/195, 87/196, 87/197, 87/198, 87/199, 87/200, 87/201, 87/202, 87/203, 87/204, 87/205, 87/206, 87/207, 87/208, 87/209, 87/210, 87/211, 87/212, 87/213, 87/214, 87/215, 87/216, 87/217, 87/218, 87/219, 87/220, 87/221, 87/222, 87/223, 87/224, 87/225, 87/226, 87/227, 87/228, 87/229, 87/230, 87/231, 87/232 i 87/233.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia – wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu ich wartości, w wyniku dokonania podziału:
- dz. 116/4, o pow. 13468 m2, w ark. mapy ewid. 18, położonej przy ul. Fabrycznej, na działki nr: 116/9, 116/10, 116/11 i 116/12,
- dz. 3, o pow. 49045 m2, w ark. mapy ewid. 30, położonej przy ul. Lubelskiej, na działki nr: 3/1, 3/2, 3/3, 3/4, 3/5, 3/6, 3/7 i 3/8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia – wykonanie 30 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
- 32/4, o pow. 359 m2, 36/10, o pow. 1019 m2, 149/3 o pow. 36 m2, 149/4 o pow. 4560 m2, w ark mapy ewid. 47,
- 28, o pow. 2921 m2, w ark mapy ewid. 8,
- 16/4, o pow. 3719 m2, w ark mapy ewid. 40,
- 34/3, o pow. 2122 m2, w ark mapy ewid. 19,
- 34/6, o pow. 954 m2, 41/1 o pow. 2734 m2 w ark mapy ewid. 19,
- 132/10, o pow. 3842 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 118/2, o pow. 4306 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 207/7, o pow. 3647 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 207/3, o pow. 4327 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 209, o pow. 3238 m2, 213 o pow. 552 m2, 234 o pow. 102 m2 w ark mapy ewid. 18,
- 207/4, o pow. 1274 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 207/6, o pow. 1052 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 149/9, o pow. 8630 m2, w ark mapy ewid. 21,
- 14/14, o pow. 3909 m2, w ark mapy ewid. 49,
- 124/1, o pow. 2714 m2, w ark mapy ewid. 48,
- 35/1, o pow. 113 m2, 35/2, o pow. 2366 m2, w ark mapy ewid. 59,
- 90/6, o pow. 19825 m2, w ark mapy ewid. 52,
- 90/3, o pow. 423 m2, w ark mapy ewid. 52,
- 92/14, o pow. 3188 m2, w ark mapy ewid. 52,
- 92/13, o pow. 1180 m2, w ark mapy ewid. 52,
- 92/9, o pow. 556 m2, w ark mapy ewid. 52,
- 36/1, o pow. 756 m2, w ark mapy ewid. 60,
- 6/3, o pow. 1451 m2, w ark mapy ewid. 55,
- 7/1, o pow. 778 m2, w ark mapy ewid. 50,
- 7/2, o pow. 7311 m2, w ark mapy ewid. 50,
- 2, o pow. 716 m2, w ark mapy ewid. 1, 28, o pow. 4037 m2, w ark. mapy ewid. 30, 2/9, o pow. 995 m2, 3, o pow. 4329 m2, w ark. mapy ewid. 51,
- 130/3, o pow. 2963 m2, w ark mapy ewid. 46,
- 18/3, o pow. 675 m2, 18/4, o pow. 6 m2, 18/5, o pow. 6 m2, 18/6, o pow. 776 m2, 18/7, o pow. 845 m2, 18/8, o pow. 798 m2, 18/9, o pow. 766 m2, 18/10, o pow. 1182 m2, 18/11, o pow. 1016 m2, 18/13, o pow. 289 m2, 18/14, o pow. 769 m2, 18/15, o pow. 695 m2, 18/16, o pow. 1008 m2, 18/17, o pow. 934 m2, 18/18, o pow. 944 m2, 18/19, o pow. 3965 m2, w ark. mapy ewid. 7,
- 48, o pow. 1109 m2, 50, o pow. 147 m2, 51, o pow. 725 m2, w ark. mapy ewid. 45,
- 243/7, o pow. 2493 m2, w ark. mapy ewid. 18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia – wykonanie 8 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
- nr 44 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Lwowskiej 23 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 52/1, o pow. 1365 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 12 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 54 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/10, o pow. 314 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 29 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Gminnej 30 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 5/1, o pow. 444 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 16 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 15 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/45, o pow. 2077 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 35 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/26, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o pow. 620 m2, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 64 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o łącznej pow. 1079 m2, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 7 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 8 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 14/40, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, o pow. 3521 m2, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 5 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 100 B wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 14/24, w ark. mapy ewidencyjnej nr 7, o pow. 1668 m2, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 4652,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 zamówienia – wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny nabycia, na rzecz Miasta Zamość, z przeznaczeniem pod komunikację drogową, oznaczonej w ark. mapy ew. 3 numerem 44/5, o pow. 262 m2, położonej w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 zamówienia – wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej w arkuszu mapy ew. 6 numerem 21/45, o pow. 100 m2, położonej w Zamościu przy ul. Królowej Jadwigi, do ustalenia ceny jej sprzedaży na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych w ark. mapy ew. 6 numerami 21/44, o pow. 1652 m2 i 21/46, o pow. 691 m2, położonych w Zamościu przy ul. Królowej Jadwigi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 zamówienia – wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych w arkuszu mapy ew. 5 numerami 65/43, o pow. 317 m2 i 65/46, położonych przy ul. Królowej Jadwigi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 zamówienia – wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny nabycia, na rzecz Miasta Zamość, z przeznaczeniem pod komunikację drogową, oznaczonej w ark. mapy ew. 30, numerem 56/2, o pow. 75 m², położonej w Zamościu przy ul.1-ego Maja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 zamówienia – wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonych numerami: 304/9, o pow. 4274 m2; 304/12, o pow.83 m2 ; 304/14, o pow. 859 m2 ; 1, o pow. 82 m²; w arkuszu mapy ew. 21, położonych przy ul. Legionów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 zamówienia – wykonanie 9 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Zimowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi - ul. Zimowej, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 92, numerami:
- dz. nr 449/2 pow. 404 m2
- dz. nr 448 pow. 558 m2
- dz. nr 447 pow. 434 m2
- dz. nr 446 pow. 434 m2
- dz. nr 453 pow. 448 m2
- dz. nr 454 pow. 448 m2
- dz. nr 455 i 456 pow. 896 m2
- dz. nr 457 pow. 448 m2
- dz. nr 458 pow. 880 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 zamówienia – wykonanie 18 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Tadeusza Sygietyńskiego, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi - ul. Tadeusza Sygietyńskiego, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 58, numerami:
- dz. nr 53/2 pow. 525 m2
- dz. nr 51/2 pow. 553 m2
- dz. nr 48/2 pow. 1370 m2
- dz. nr 190/2 pow. 593 m2
- dz. nr 45/2 pow. 1042 m2
- dz. nr 192/6 pow. 1688 m2
- dz. nr 192/3 pow. 1586 m2
- dz. nr 40/2 pow. 746 m2
- dz. nr 39/21 pow. 941 m2
- dz. nr 40/3 pow. 681 m2
- dz. nr 192/5 i 193/2 pow. 718 m2
- dz. nr 192/8 i 193/1 pow. 768 m2
- dz. nr 45/28 pow. 522 m2
- dz. nr 45/27 pow. 525 m2
- dz. nr 190/4 pow. 592 m2
- dz. nr 48/4 pow. 1370 m2
- dz. nr 51/4 pow. 552 m2
- dz. nr 53/4 pow. 528 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 1 Zamawiający przeznaczył 1000 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 2 Zamawiający przeznaczył 3000 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 2 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 3 Zamawiający przeznaczył 2000 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 3 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 4 Zamawiający przeznaczył 3600 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 4 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 4 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 9 Zamawiający przeznaczył 2460 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 9 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 9 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena Nieruchomości Wacław Gajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221508724

7.3.3) Ulica: Wólka Panieńska 49B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 12 Zamawiający przeznaczył 3500 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 12 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 12 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 18.10.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00449661. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 26.10.2023 r. Na realizację zadania w Części 13 Zamawiający przeznaczył 7000 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 13 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 13 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.