eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług pocztowych dla PBGiTR w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla PBGiTR w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-241

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508715

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00502159

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2023 roku na rzecz Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie i jego komórek organizacyjnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych i ich ewentualnych zwrotów na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Prawo pocztowe”. Wykaz lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, na rzecz których świadczone będą usługi pocztowe stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SWZ".
2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe:
2.1. zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
2.2. zwykłe o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
2.3. polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
2.4. polecone o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki rejestrowane przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem najszybszej kategorii,
2.5. polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
2.6. polecone o przyspieszonym trybie doręczenia za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
3. Usługi pocztowe obejmują przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych, o wadze do 2000 g oraz liczonych z tolerancją 2 mm wymiarach:
3.1. Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
3.2. Maksimum – suma długości wszystkich trzech wymiarów (długości, szerokości i wysokości) nie może przekroczyć 900 mm, przy czym najdłuższy nie może przekraczać 600 mm.
4. Identyfikacja przesyłek w ramach poszczególnych usług odbywać się będzie poprzez:
4.1. Format przesyłek:
a) Format S do 500 g – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
b) Format M do 1000 g – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
c) Format L do 2000 g – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
4.2. Kategorię doręczenia zgodnie z podziałem opisanym w pkt 2.
4.3. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
5. Przewidywane maksymalne ilości i rodzaj przesyłek i usług, jakie Zamawiający zamierza nadać i zlecić w okresie trwania umowy:
1) Przesyłki polecone (do 500 g – format S) - 17 560 szt.
2) Przesyłki polecone (do 1000 g – format M) - 43 szt.
3) Przesyłki polecone (do 2000 g – format L) - 2 szt.
4) Przesyłki polecone o przyspieszonym trybie doręczenia (do 50 g (obszar Europy)) - 7 szt.
5) Przesyłki polecone o przyspieszonym trybie doręczenia (do 50 g (Ameryka Północna)) - 4 szt.
6) Usługa potwierdzenie odbioru (przesyłki krajowe) - 17 300 szt.
7) Usługa potwierdzenie odbioru (przesyłki zagraniczne) - 7 szt.
8) Usługa "zwrot przesyłki poleconej" w obrocie krajowym” (do 500 g – format S) - 177 szt.
9) Usługa "zwrot przesyłki poleconej" w obrocie zagranicznym” (do 50 g (obszar Europy) - 2 szt.
6. Podane w pkt 5 ilości przesyłek zostały oszacowane na podstawie ilości i rodzaju dotychczas zlecanych usług. Ilości i rodzaje przesyłek, jakie faktycznie będą nadawane przez Zamawiającego uzależnione będą od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia oraz przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie rodzaju zamawianych usług. Zmiany mogą polegać na:
7.1. zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju usług wymienionych w pkt 5,
7.2. zamówieniu usługi nie wymienionej w pkt 5.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, żeby w trakcie obowiązywania umowy świadczył usługę elektronicznego potwierdzenia odbioru oraz przewiduje możliwość przejścia z papierowego druku zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) na elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO) w przypadku, jeżeli zmiana ta nie spowoduje wzrostu kosztów zamówienia po stronie Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2023 roku na rzecz Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie i jego komórek organizacyjnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych i ich ewentualnych zwrotów na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.), dalej zwanej „ustawą Prawo pocztowe”. Wykaz lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, na rzecz których świadczone będą usługi pocztowe stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SWZ".
2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe:
2.1. zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii,
2.2. zwykłe o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
2.3. polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
2.4. polecone o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki rejestrowane przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem najszybszej kategorii,
2.5. polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
2.6. polecone o przyspieszonym trybie doręczenia za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
3. Usługi pocztowe obejmują przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych, o wadze do 2000 g oraz liczonych z tolerancją 2 mm wymiarach:
3.1. Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
3.2. Maksimum – suma długości wszystkich trzech wymiarów (długości, szerokości i wysokości) nie może przekroczyć 900 mm, przy czym najdłuższy nie może przekraczać 600 mm.
4. Identyfikacja przesyłek w ramach poszczególnych usług odbywać się będzie poprzez:
4.1. Format przesyłek:
a) Format S do 500 g – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
b) Format M do 1000 g – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
c) Format L do 2000 g – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
4.2. Kategorię doręczenia zgodnie z podziałem opisanym w pkt 2.
4.3. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
5. Przewidywane maksymalne ilości i rodzaj przesyłek i usług, jakie Zamawiający zamierza nadać i zlecić w okresie trwania umowy:
1) Przesyłki polecone (do 500 g – format S) - 17 560 szt.
2) Przesyłki polecone (do 1000 g – format M) - 43 szt.
3) Przesyłki polecone (do 2000 g – format L) - 2 szt.
4) Przesyłki polecone o przyspieszonym trybie doręczenia (do 50 g (obszar Europy)) - 7 szt.
5) Przesyłki polecone o przyspieszonym trybie doręczenia (do 50 g (Ameryka Północna)) - 4 szt.
6) Usługa potwierdzenie odbioru (przesyłki krajowe) - 17 300 szt.
7) Usługa potwierdzenie odbioru (przesyłki zagraniczne) - 7 szt.
8) Usługa "zwrot przesyłki poleconej" w obrocie krajowym” (do 500 g – format S) - 177 szt.
9) Usługa "zwrot przesyłki poleconej" w obrocie zagranicznym” (do 50 g (obszar Europy) - 2 szt.
6. Podane w pkt 5 ilości przesyłek zostały oszacowane na podstawie ilości i rodzaju dotychczas zlecanych usług. Ilości i rodzaje przesyłek, jakie faktycznie będą nadawane przez Zamawiającego uzależnione będą od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia oraz przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie rodzaju zamawianych usług. Zmiany mogą polegać na:
7.1. zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju usług wymienionych w pkt 5,
7.2. zamówieniu usługi nie wymienionej w pkt 5.
8. Zamawiający:
8.1. wymaga od Wykonawcy, żeby w trakcie obowiązywania umowy świadczył usługę elektronicznego potwierdzenia odbioru oraz przewiduje możliwość przejścia z papierowego druku zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) na elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO) w przypadku, jeżeli zmiana ta nie spowoduje wzrostu kosztów zamówienia po stronie Zamawiającego;
8.2. dopuszcza możliwość świadczenia usług w zakresie przyjmowania przesyłek z wykorzystaniem systemu informatycznego, który automatycznie będzie przekazywał i odbierał pliki z informacjami o zarejestrowanych usługach, komunikując się bezpośrednio z placówką pocztową wskazaną w umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.