eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont dwóch kontenerów mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Wóycickiego 15 w Warszawie oraz wyodrębnienie pomieszczenia w holu w budynku przy ul. Kaczorowej 39 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch kontenerów mieszkalnych zlokalizowanych przy
ul. Wóycickiego 15 w Warszawie oraz wyodrębnienie pomieszczenia w holu
w budynku przy ul. Kaczorowej 39 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222275508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność z zakresu pomocy społecznej, reintegracji społecznej i zawodowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch kontenerów mieszkalnych zlokalizowanych przy
ul. Wóycickiego 15 w Warszawie oraz wyodrębnienie pomieszczenia w holu
w budynku przy ul. Kaczorowej 39 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebb1cfdd-6c01-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 46376,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch kontenerów mieszkalnych zlokalizowanych przy
ul. Wóycickiego 15 w Warszawie oraz wyodrębnienie pomieszczenia w holu w budynku przy ul. Kaczorowej 39 w Warszawie wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi oraz dostawą wszystkich niezbędnych materiałów oraz urządzeń w zakresie wykonania remontu.

Kody CPV: 45211341-1 Remont lokali mieszkalnych
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej

1.1.1 Przedmiot postępowania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- demontaż części sufitu podwieszanego,
- wykonanie ścianki działowej w systemie suchej zabudowy,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- montaż okien podawczych,
- montaż gniazd wtykowych,
- malowanie ścian,
- montaż cokolika,
- uzupełnienie sufitu podwieszanego z montażem nowej oprawy oświetleniowej,
- demontaż ścianek działowych, ustępów i brodzików,
- roboty rozbiórkowe warstw posadzkowych,
- wywóz gruzu,
- wykonanie warstw posadzkowych,
- montaż elementów zdemontowanych tymczasowo,

1.1.2 Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
2. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres postępowania znajduje się w przedmiarach robót stanowiących:
1) załącznik nr 7 do SWZ – przedmiar robót ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44836,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44836,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44836,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Jerzy Gawryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250034153

7.3.3) Ulica: Szkolna 2B

7.3.4) Miejscowość: Duczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44836,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.