eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec › Przebudowa drogi gminnej nr 117356E w miejscowości Nowa Wola dz. nr ewid. 582/1 obręb Nowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 117356E w miejscowości Nowa Wola dz. nr ewid. 582/1 obręb Nowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUSIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 35

1.5.2.) Miejscowość: Rusiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-438

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 43/6766011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4be3db5e-7a45-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 117356E w miejscowości Nowa Wola dz. nr ewid. 582/1 obręb Nowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4be3db5e-7a45-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085651/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 117356E w miejscowości Nowa Wola dz. nr ewid. 582/1 obręb Nowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GB3.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117356E w miejscowości Nowa Wola dz. nr ewid. 582/1 obręb Nowa Wola”.
2. Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie prac w zakresie Etapu I tj. odcinek wynoszący około 894 m (zamówienie podstawowe), w tym w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) wykonanie jezdni i poboczy,
c) wykonanie zjazdów,
d) roboty wykończeniowe
3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiocie wykonania Etapu II odcinka drogi wynoszącego około 105 m. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) wykonanie jezdni i poboczy,
c) wykonanie zjazdów,
d) roboty wykończeniowe.
4. Zamawiający zapewnia kruszywo łamane do wykonania zamówienia podstawowego w ilości:
1) frakcja 31,5-63 mm – 200 ton
2) frakcja 0-31,5 mm – 200 ton.
Dostawa i załadunek kruszywa jest w zakresie Wykonawcy, w odległości ok. 3,5 km od miejsca składowania kruszywa do miejsca wbudowania.
5. Zamówienie podstawowe obejmuje również wykonanie prac polegających na odbudowie nawierzchni drogowej na drogach dojazdowych uszkodzonych podczas realizacji zadania objętego przedmiotem zamówienia w ilości 150 ton masy asfaltowej (zgodnie z załączonym przedmiarem robót określonym w ust. 7 pkt 5 poniżej).
6. Kod CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 Roboty budowlane, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
7. Zakres robót do wykonania określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz dokumentacja techniczna, na którą składają się:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zwana dalej również jako „STWiORB” - etap I i II ,
2) Projekt Budowlano-Wykonawczy wraz z rysunkami - etap I i II,
3) Przedmiar robót – etap I,
4) Przedmiar robót – etap II,
5) Przedmiar robót – roboty w zakresie odbudowy nawierzchni dróg.
8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji. Warunki dotyczące gwarancji i rękojmi dotyczą wszystkich etapów zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”,
W dniu otwarcia ofert (t.j. 20.11.2023 r.) platforma e-zamówiena nie działała w należyty sposób, uniemożliwiając Wykonawcom złożenie ofert oraz podjęcia przez Zamawiającego jakichkolwiek kroków związanych z ww. postępowaniem. Problemy techniczne platformy miały charakter ogólnokrajowy, termin wznowienia poprawnie działającej platformy został opublikowany w komunikacie UZP jednak termin ten znacząco się wydłużył.
Mając na uwadze powyższe oraz konieczność zachowania zasady konkurencyjności Zamawiający unieważnia postępowanie na realizację ww. zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.