Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438778/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.65.2023 Dostawa elementów ubioru i akcesoriów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.65.2023 Dostawa elementów ubioru i akcesoriów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-413d0d65-6801-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wyposażenia specjalnego (peleryny, kurtki, buty, czapki, rękawiczki, plecaki itp)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.65.2023 Dostawa elementów ubioru i akcesoriów
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376504,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 1 - Peleryna przeciwdeszczowa granatowa z napisem Policja
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 107120,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 2 - Buty taktyczne typ 1; buty taktyczne typ 2; buty taktyczne typ 3.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 106422,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 3 - Buty sportowe damskie; buty sportowe męskie.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 36686,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 4 - Kurtka nieprzemakalna z podpinką damską; kurtka nieprzemakalna z podpinką męska.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 5 - Kurtka taktyczna typ 1; bluza mundurowa; spodnie taktyczne typ 1; bluza Combat Shirt typ 1.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 23731,71 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 6 – Kurtka taktyczna typ 2; spodnie taktyczne typ 2; bluza Combat Shirt typ 2.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 7 - Koszulka taktyczna z krótkim rękawem męska typ 1; koszulka taktyczna z krótkim rękawem męska typ 2.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 6117,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 8 - Czapka z daszkiem typ 1; czapka z daszkiem typ 2.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 1788,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 9 - Bielizna termoaktywna.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2195,12 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 10 - Pas taktyczny typ 1; pas taktyczny typ 2.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 3219,51 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 11 - Kamizelka na oporządzenie.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów ubioru i akcesoriów dla Policjantów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 i 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dla zadań 2 - 12) oraz Specyfikacja Techniczna (dla zadania 1).
3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu – do każdego zadania po jednej sztuce/komplecie/parze w dowolnym rozmiarze. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek:
Zadanie 12 - Plecak.
4. Wykonawca zobligowany jest do udzielenia min 24 miesięcy gwarancji na cały asortyment stanowiący przedmiot dostawy, licząc od daty dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta.
5. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 3365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111419,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111419,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111419,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPH Altex - Fashion Alina Łoboda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010030542
7.3.3) Ulica: ul. Krasińskiego 18a
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPH "ALTEX-FASHION" ALINA ŁOBODA
jakie przetargi wygrała firma
ZPH "ALTEX-FASHION" ALINA ŁOBODA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111419,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47324,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47324,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220865669
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47324,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1889,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła sp. k.a.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072740844
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty. Do tych zadań nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.