eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b77a5d2-6a4a-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.44.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390958,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem tj.:
1. Komputer stacjonarny AIO 50 szt.
2. Komputer stacjonarny AIO 5 szt.
3. Zewnętrzny napęd optyczny 10 szt.
4. Komputer przenośny 5 szt.
5. Doposażenie obecnie posiadanego serwera DELL PowerEdge R530.
6. Urządzenie sieciowe wraz z osprzętem pozwalającym na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu oraz dodatkowy zasilacz do urządzenia sieciowego.
7. System do tworzenia kopii zapasowych.

Dostawa realizowana będzie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 8 _ Aktualizacja do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu – jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określono w załączniku nr 8 _ Aktualizacja do SWZ. Nie dopuszcza się zaoferowania komputerów refurbished.
a) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach 8:30 – 16:30 (poniedziałek) oraz 07:30 – 15:30 (wtorek – piątek) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy urządzeń.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wymogów BHP, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń.
Wykonawca dopuszcza dostawy częściowe komputerów, co ułatwi Zamawiającemu sprawdzenie jakości dostarczonego towaru. Jeżeli dostawa nastąpi jednorazowo, Zamawiający wystawi wówczas jedynie protokół przekazania dostawy.
Po sprawdzeniu jakości dostarczonego towaru, Zamawiający spisze protokół odbioru. Dopuszcza się odbiór jednostronny przez przedstawiciela Zamawiającego. Protokół odbioru częściowej dostawy oraz protokół odbioru końcowego może zawierać wykaz braków i usterek. Jedynie bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Zamawiający ustala termin na sprawdzenie jakości laptopów do 5 dni roboczych od dnia otrzymania dostawy, jeśli będzie dokonywał sprawdzenia samodzielnie, jednostronnie.
Wykonawca – minimum na 3 dni przed dostawą sprzętu – dostarczy Zamawiającemu listę dostarczonych numerów seryjnych komputerów w postaci elektronicznej – w pliku .xlsx lub .txt
c) Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą.
d) Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.
e) Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy oraz ich cen.
f) W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego sprzętu lub niezgodności towaru z zamówieniem lub ze SWZ zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy – odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.
g) W przypadku nieterminowej lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający naliczy kary jak w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312681102

7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.