eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Miasto Golub-Dobrzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Miasto Golub-Dobrzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://golub-dobrzyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Miasto Golub-Dobrzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3b8c98-4966-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Miasto Golub-Dobrzyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na budynku położonym w Golubiu-Dobrzyniu pod adresem Pl.1000-lecia 25. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę instalacji fotowoltaicznej, w tym:
i. ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje, miejsca montażu inwertera i rozdzielnic DC i AC
ii. zakupienie i zamontowanie kompletnej mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 26,68kWp –montaż modułów PV na systemowych konstrukcjach, dedykowanych do miejsca i pokrycia dachu, zgodnie z projektem technicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym wniosków materiałowych
iii. wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną obiektu,
iv. uzupełnienie istniejącej instalacji piorunochronnej o maszty odgromowe
v. wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków,
vi. wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody,
vii. zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania,
viii. montaż licznika wytworzonej energii elektrycznej (może być wbudowany w inwerter) umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych oraz podłączenie modułu komunikacyjnego do przesyłania danych;
ix. wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń,
x. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót, dokonanie regulacji i rozruchu
xi. uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, kart katalogowych, certyfikatów i deklaracji zgodności, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanej
xii. wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych AC i DC oraz instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej mikroinstalacji,
b) przeciwpożarowy wyłącznik prądu, w tym:
i. przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i użytkownika (właściciela nieruchomości) placu budowy i przygotowanie miejsca montażu PWP,
ii. ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu elementu wykonawczego PWP do miejsca montażu elementów uruchamiających i sygnalizacyjnych
iii. zamontowanie kompletnej instalacji PWP zgodnie z projektem technicznym po uzgodnieniu z Zamawiającym wniosków materiałowych
iv. wymianę istniejących drzwi na drzwi przeciwpożarowe EI60
v. wykonanie obudowy istniejącego kabla płytami GKF Fire w kl. odporności E120
vi. wykonanie uszczelnień istniejących przepustów kablowych materiałem plastycznym w klasie odporności ogniowej E120
vii. montaż przycisków uruchamiających PWP
viii. wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów
ix. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót, dokonanie regulacji i rozruchu;
x. uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, kart katalogowych, certyfikatów i deklaracji zgodności, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanej.
2) Zakres robót obejmuje ponadto:
a) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązują-cymi przepisami w dwóch egzemplarzach,
b) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu;
c) opracowanie odrębnie dla poszczególnych mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji),
d) opracowanie odrębnie dla każdej z wykonanych mikroinstalacji operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą (z naniesieniem istotnych zmian podczas prowadzenia robót), komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób,
e) inne, niezbędne prace związane z procesem budowy,
f) zgłoszenie w imieniu użytkownika ( właściciela nieruchomości) przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR S.A. - na podstawie udzielonego pełno-mocnictwa.
g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
a) dokumentacja projektowa wraz z załącznikami,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) specyfikacja warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach postępowania na realizację zamówienia wpłynęły cztery oferty, z czego trzy podlegały odrzuceniu, natomiast cena ofert pozostałej w postępowaniu przekracza środki, które Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.