eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Siedlcach"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b1329b0-658e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095331/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Siedlcach" - tryb zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.5.2022.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych w ramach realizacji zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Siedlcach”:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy na zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla ZK Siedlce stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy obejmują następujące elementy:
a) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej w celu realizacji powyższego zadania w ilościach i zakresie zgodnym z rozdziałem 1.2.PFU (Załącznik nr 2 do SWZ); Dokumentacja projektowa winna obejmować zakres prac niezbędny do prawidłowego i bezpiecznego działania i eksploatacji urządzeń m.in. falowników, paneli fotowoltaicznych oraz uzyskania wynikających z przepisów prawa warunków, opinii, pozwoleń oraz innych koniecznych uzgodnień. Projekt powinien zawierać schemat wpięcia urządzeń do instalacji elektroenergetycznej.
b) uzyskanie w imieniu Inwestora wymaganych prawem uzgodnień, zezwoleń oraz decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych budowy instalacji fotowoltaicznej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej jaki i po wykonaniu kompletnej instalacji PV, zgodnie z PFU
c) przeprowadzenie wszystkich rodzajów robót (budowlano – montażowych) przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez właściwe organy dokumentacji projektowej oraz na podstawie założeń PFU.
Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz powinny być nowe i bez wad.
d) wykonanie ewentualnych robót ziemnych, porządkowych, rozbiórkowych oraz wywiezienia materiałów z demontażu i rozbiórki
e) doprowadzenie każdego dnia po zakończeniu robót terenu budowy oraz okolic budynku do stanu czystości;
f) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, dokumentów potwierdzających parametry techniczne, pomiary, zgłoszenia, protokoły powykonawcze oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń – 2 egz.(forma utrwalona na piśmie) oraz na płycie CD/DVD (1 egzemplarz)
g) przeszkolenie funkcjonariusza sprawującego nadzór nad funkcjonowaniem instalacji PV z zasad obsługi instalacji fotowoltaicznej.
Przed przystąpieniem do projektowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zweryfikowania danych do projektowania przedstawionych przez Zamawiającego w opisie w PFU,
b) wykonania własnym staraniem i na własny koszt badań, analiz oraz ekspertyz, o ile będą niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229000,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359123,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHOTOSUN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331363355

7.3.3) Ulica: Rodzinna 6

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.