eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa materiałów reklamowych i wystawienniczych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych i wystawienniczych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48fe1c15-64e3-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów reklamowych i wystawienniczych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48fe1c15-64e3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/34/1988/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I: Dostawa materiałów reklamowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest nadruk na przedmiocie zamówienia i dostawa materiałów reklamowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 – Długopis z grawerem – 3 000 szt.
b) poz. 2 – Długopis „Szczęścia” – 1 000 szt.
c) poz. 3 – Ołówek – 3 000 szt.
d) poz. 4 – Karteczki kolorowe z linijką – 1 000 szt.
e) poz. 5 – Torba bawełniana – 1 000 szt.
f) poz. 6 – Buff (komin) – 1 000 szt.
g) poz. 7 – Peleryna w kulce z karabińczykiem – 1 000 szt.
h) poz. 8 – Cukierki (landrynki) – 100 kg
i) poz. 9 – Parasol – 50 szt.
j) poz. 10 – Filiżanka z podstawką – 300 szt.
k) poz. 11 - Pendrive – 100 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba materiałów reklamowych, miejsce dostawy oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Materiały reklamowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 62300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II: Dostawa gabloty dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa galoty dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 - Gablota na sztandar – 1 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba materiałów reklamowych, miejsce dostawy oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Materiały reklamowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część III: Dostawa banerów reklamowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest nadruk na przedmiocie zamówienia, dostawa i montaż nowych banerów i demontaż istniejących banerów wg OPZ dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 – Baner typ 1 – 1 szt.
b) poz. 2 - Baner typ 2 – 1 szt.
c) poz. 3 – Baner typ 3 – 6 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba materiałów reklamowych, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Materiały reklamowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część IV: Dostawa odzieży reklamowej dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest nadruk na przedmiocie zamówienia i dostawa wg OPZ odzieży reklamowej dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 – Koszulka T-Shirt męski – 120 szt.
b) poz. 2 – Koszulka T-Shirt damski – 100 szt.
c) poz. 3 – Koszulka Polo męska – 11 szt.
d) poz. 4 - Koszulka Polo damska – 9 szt.
e) poz. 5 – Bluza – 6 szt.
f) poz. 6 – Fartuch typ 1 – 28 szt.
g) poz. 7 – Fartuch typ 2 – 1 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba odzieży reklamowej, miejsce dostawy oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Odzież reklamowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część V: Dostawa statuetek dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest nadruk na przedmiocie zamówienia i dostawa wg OPZ statuetek dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 – Statuetki szklane z etui – 150 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba materiałów reklamowych, miejsce dostawy oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Materiały reklamowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część VI: Dostawa materiałów wystawienniczych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest nadruk na przedmiocie zamówienia i dostawa wg OPZ materiałów wystawienniczych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie:
a) poz. 1 – Namiot reklamowy – 1 szt.
b) poz. 2 – Flagi zewnętrzne (windery) – 3 szt.
c) poz. 3 – Pufy (kostki) reklamowe – 3 szt.
d) poz. 4 – Leżaki reklamowe – 20 szt.
e) poz. 5 – Stolik wystawienniczy (lada) – 1 szt.
f) poz. 6 – Flagi na maszt – 7 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, liczba materiałów wystawienniczych, miejsce dostawy oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ i Projekcie umowy. Materiały wystawiennicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.5.) Wartość części: 15800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79192,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79192,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79192,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BAROGRAF LASER STUDIO WOJCIECH JALOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222066470

7.3.3) Ulica: AL. WOJSKA POSLKIEGO 498

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79192,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części II w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę przez Wykonawcę Rekus Kinga Świderska & Michał Świderski Spółka Cywilna ul. Inowłodzka 5004 03-237 Warszaw za cenę 4 428,00 zł. Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4735,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4735,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4735,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: dB Unlimited Ludmiła Śnieżko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017490123

7.3.3) Ulica: M. Langiewicza 17/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części IV w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę przez Wykonawcę PPHU "LIR" ELŻBIETA ZAJET Aleja Grunwaldzka 2 82-300 Elbląg za cenę 10 332,00 zł. Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28618,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28618,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28618,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BAROGRAF LASER STUDIO WOJCIECH JALOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222066470

7.3.3) Ulica: AL. WOJSKA POSLKIEGO 498

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28618,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13917,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16395,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16395,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: dB Unlimited Ludmiła Śnieżko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017490123

7.3.3) Ulica: M. Langiewicza 17/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16395,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.