eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolno-Zdrój › Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju



Og³oszenie z dnia 2022-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM.POLSKIEGO CZERWONEGO KRZY¯A W OPOLNIE ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708526

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opolno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-922

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757738329

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spopolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spopolno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ca70bcd-7c52-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00507078

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca70bcd-7c52-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wymagane jest posiadanie tzw. konta podmiotu w pe³nym zakresie na Platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcj± dostêpn± na Platformie e-Zamówienia w Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym oraz zapisami w SWZ.

2) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.

3) Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania za po¶rednictwem strony www.ezamowienia.gov.pl

4) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).

5) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej, email: sekretariat@spopolno.pl

6) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ
za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@spopolno.pl –
za wyj±tkiem oferty oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±. Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów
lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie. (Dz.U. 2020r. poz. 2452)

7) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób
ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 34. Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych
Klauzula informacyjna- zamówienia publiczne powy¿ej 30 000 EURO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szko³a Podstawowa im. PolskiegoCzerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju, ul. Narutowicza 7 a, 59-920 Bogatynia;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Rafa³ Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego powy¿ej 30 000 Euro na
wykonanie /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danychosobowych na podstawie przepisów prawa.
5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania oudzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie przez Pani±/ Pana danychosobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPO.260.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Opolnie Zdroju do kot³owni olejowych znajduj±cych siê w budynku szko³y i oddzia³u przedszkolnego przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A, 59-922 Opolno Zdrój- w ilo¶ci szacunkowej 25 000 litrów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryteria oceny ofert - zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b) Oferta zosta³a z³o¿ona, w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c) Wykonawca przedstawi³ ofertê zgodn±, co do tre¶ci z wymaganiami Zamawiaj±cego.
d) Wniesiono poprawnie wadium (je¶li jest wymagane)

2) Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.

3) Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów ustalon± w poni¿szym opisie, pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalon± punktacjê: punktacja 0-100 pkt

4) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
- cena brutto – 90 pkt
- termin dostawy od dnia z³o¿enia dyspozycji – 10 pkt
a) Kryterium ceny oceniane bêdzie na podstawie ceny ofertowej brutto podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru:
Oferta najtañsza spo¶ród ofert nie odrzuconych otrzyma 90 punktów.
Pozosta³e proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
Cn / Cof.b. x 90 = ilo¶æ punktów, gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie odrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nie odrzuconej,
80 – wska¼nik sta³y,
b) Kryterium terminu dostawy od dnia z³o¿enia dyspozycji bêdzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg nastêpuj±cej punktacji.:
Do 5 dni roboczych – 0 pkt
Do 3 dni roboczych – 5 pkt
Do 1 dnia roboczego – 10 pkt
Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e najd³u¿szy termin realizacji zadania to 5 dni robocze. Nie dopuszcza siê wskazania terminu d³u¿szego – w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Uwaga: Do przeliczenia przyjmowane bêd± jedynie pe³ne dni (tj. 1,2,3). W przypadku podania niepe³nych dni oferta zostanie zaokr±glona zgodnie z obowi±zuj±cymi zasadami. Podanie dnia dyspozycji jako dnia dostawy traktowane bêdzie jako 1 dzieñ. W przypadku braku wskazania liczby dni Zamawiaj±cy przyjmuje 5-dniowy (maksymalny) termin dostawy.

5) Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.

6) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

7) Zamawiaj±cy dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego dla zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny nale¿ny podatek od towarów i us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy od dnia z³o¿enia dyspozycji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1)O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

2)Wykonawcy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia samodzielnie lub wspólnie.

3)W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4)Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
5) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, w tym lekkimi olejami opa³owymi, wydan± na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U.2022.0.1385 t.j.). Powy¿szy warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada ww. koncesjê i zrealizuje dostawy, do których ta koncesja jest wymagana.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w powy¿szym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
O¶wiadczenie o posiadanych przez wykonawcê ¶rodkach transportu przystosowanych do przewozu oleju opalowego –
2 O¶wiadczenie potwierdzaj±ce rejestracjê oraz aktywno¶æ konta w systemie SENT;
3. Aktualna koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami
p³ynnymi, stosownie do art.32 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze
zm.)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
b) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
w tym wspólników spó³ek cywilnych,
c) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych potwierdzaj±ce, ¿e
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê
skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP). Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków
udzia³u w postepowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
d) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. ust. 4 – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, w tym wspólników spó³ki cywilnejf) Wydruk ze strony producenta oleju potwierdzaj±cy cenê przyjêt± do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, (za³±cznik nr 6) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian na podstawie art. 455, ust. 1, pkt 1:
1. Zmiana ceny
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia w przypadku problemów z rozstrzygniêciem
postêpowania przetargowego na kolejny okres (tj. na rok 2024).
Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, ka¿dorazowo przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci
wprowadzenia zmiany do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.