Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych dla Instytutu Adama Mickiewicza w szczególności dotyczących relacji polsko-żydowskich w Izraelu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych dla Instytutu Adama Mickiewicza w szczególności dotyczących relacji polsko-żydowskich w Izraelu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb5ab8e6-757f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM, w szczególności w zakresie relacji polsko-żydowskich w Izraelu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/IAM/2022/11
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM,
w szczególności w zakresie relacji polsko-żydowskich w Izraelu, w tym:
1. współpraca z polskimi i zagranicznymi, w szczególności izraelskimi, partnerami, w tym m.in.
artystami, menedżerami oraz instytucjami kultury, w zakresie relacji polsko-żydowskich oraz
realizacji projektów kulinarnych;
2. współpraca przy realizacji wizyt studyjnych w Polsce i za granicą,
3. współtworzenie strategii programowej projektów kulturalnych, w szczególności w zakresie
relacji polsko-żydowskich i projektów kulinarnych,
4. organizacja realizowanych/współrealizowanych przez IAM projektów, działań, wydarzeń
kulturalnych, w tym:
a) opracowywanie koncepcji projektów,
b) planowanie, ustalanie harmonogramów projektów,
c) przygotowywanie dokumentacji projektów,
d) realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji projektów,
e) tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów,
f) prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów w elektronicznym systemie zarządzania projektami,
zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami;
5. przygotowywanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień publicznych,
nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji,
w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami;
6. współpraca z Wydziałem Projektów i Wydarzeń Artystycznych i działania w Megaprojektach
oraz współpraca z innymi Wydziałami Instytutu Adama Mickiewicza w zakresie komunikacji
projektów, w szczególności w zakresie relacji polsko-żydowskich w Izraelu oraz projektów
kulinarnych;
7. merytoryczne rozpoznawanie aktualnych trendów, identyfikowanie potencjalnych partnerów IAM w ramach planowanych i realizowanych projektów i wydarzeń w Izraelu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona oferta przez Wykonawcę Cross Cultural Consulting, Agnieszka Rudzińska – Rytel. Oferta została zweryfikowana pozytywnie, a tym samym została uznana za ofertę najkorzystniejszą. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowego środka dowodowego tj. wykazu osób lub potwierdzenia prawidłowości i aktualności złożonego wraz z ofertą podmiotowego środka dowodowego. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca poinformował, że złożony wraz z ofertą wykaz osób jest nieprawidłowy i nie może podlegać weryfikacji. Wskazana w wykazie osoba do realizacji zamówienia nie spełnia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wymaganego wykształcenia. Zamawiający wymagał, aby osoba wskazana do realizacji posiadała wykształcenie wyższe humanistyczne. Natomiast osoba wskazana w wykazie osób i zarazem oceniana w kryteriach oceny ofert posiada wykształcenie wyższe techniczne. Jednocześnie Wykonawca zaznaczył, że nie ma możliwości do realizacji zamówienia skierowania innej osoby, która będzie spełniała warunki udziału w postępowaniu, a tym samym potwierdził, że nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający po uwzględnieniu wyjaśnień złożonych przez Wykonawcę działając na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy odstąpił od wezwania do uzupełnienia wykazu osób, gdyż oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy. Mając na uwadze, że w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.