eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kurs nauki języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających legalnie w Polsce - 2



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kurs nauki języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających legalnie w Polsce - 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914256100

1.5.8.) Numer faksu: 914256103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kurs nauki języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających legalnie w Polsce - 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8d6c6db-8044-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Kurs języka polskiego dla Cudzoziemców 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, epuapu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@wup.pl. Zamawiający zaleca korzystanie z miniportalu i epuap jedynie w zakresie, w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ, tzn. celem złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych, oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień i informacji) Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej adres e-mail: przetargi@wup.pl instrukcja użytkowania miniPortalu dostępna jest pod adresem: https://www.uzp.gov.pl.
2. Identyfikator postępowania (ID) miniPortalu zamieszczony został na 1 stronie SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3. Adres strony internetowej na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się w Rozdziale II SWZ Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XVA.322.142.ASzu.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu języka polskiego dla cudzoziemców, pod nazwą: Kurs nauki języka polskiego dla Cudzoziemców przebywających legalnie w Polsce, na rzecz realizacji projektu „Razem Możemy Więcej – Pierwszej Edycji Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022 – 2023 w ramach Resortowego Programu Aktywizacyjnego dla Cudzoziemców na lata 2022 – 2025”.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium Waga Maksymalna punktacja
I. Cena (C) 40% 40
II. Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 50% 50
III. Zapewnienie w serwisie kawy posiadającej certyfikat Fairtrade lub inny równoważny certyfikat (K) 10% 10
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) KRYTERIUM I (C): Cena – waga 40 % (40 pkt)
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu


2) KRYTERIUM II (D): Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga 50 % (50 pkt).

3) Kryterium nr III (K): Zapewnienie w serwisie kawy posiadającej certyfikat Fairtrade lub inny równoważny certyfikat – 10% (10 punktów)


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D + K
gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
D – łączna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Dodatkowe doświadczenie osób
wyznaczonych do realizacji zamówienia”,
K – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Kawa”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Szczegółowy sposób przyznania punktów wskazano w Rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie w serwisie kawy posiadającej certyfikat Fairtrade lub inny równoważny certyfikat

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 9 usług polegających na nauce języka polskiego, dla grup nie mniejszych niż 20 osób każda, każda usługa obejmująca co najmniej 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), o wartości 10 000,00 zł brutto każde świadczenie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie, co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.

2. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA
WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5 do SWZ.
Skierowanie do realizacji zamówienia dwóch osób, z których każdy:
a) posiada znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego, co najmniej na poziomie B2 oraz języka polskiego,
b) posiada ukończone studia min. drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.) z zakresu: filologii polskiej / filologii rosyjskiej / lingwistyki / przekład rosyjsko-polski,
c) posiada przygotowanie pedagogiczne, potwierdzone dyplomem ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwem ukończenia kursu kwalifikacyjnego, w rozumieniu § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r., poz. 1289 z późń. zm.),
d) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził, co najmniej 200 godzin dydaktycznych, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) z zakresu nauki języka polskiego, jako języka obcego.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć przedmiotowy Załącznik – osobny dla każdej z osób.

Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagany dokument
1 Wykaz usług wykonanych sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 9 usług polegających na nauce języka polskiego, dla grup nie mniejszych niż 20 osób każda, każda usługa obejmująca co najmniej 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), o wartości 10 000,00 zł brutto każde świadczenie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie, co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ USŁUG WYKONANYCH wraz z załącznikami wg wzoru Załącznika nr 4 należy złożyć dopiero po otrzymaniu wezwania
od Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ.


2 Wykaz osób sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ
WYKAZ OSÓB
Skierowanie do realizacji zamówienia dwóch osób, z których każda:
a) posiada znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego, co najmniej
na poziomie B2 oraz języka polskiego,
b) posiada ukończone studia min. drugiego stopnia w rozumieniu ustawy
z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(Dz.U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.) z zakresu: filologii polskiej / filologii rosyjskiej / lingwistyki / przekład rosyjsko-polski,
c) posiada przygotowanie pedagogiczne, potwierdzone dyplomem ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwem ukończenia kursu kwalifikacyjnego, w rozumieniu § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r., poz. 1289 z późń. zm.),
d) w okresie ostatnich 3 lat, przeprowadził, co najmniej 200 godzin dydaktycznych, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) z zakresu nauki języka polskiego, jako języka obcego.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć przedmiotowy Załącznik – osobny dla każdej z osób. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku
na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które Wykonawca składa
na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ OSÓB wg wzoru Załącznika nr 5 należy złożyć dopiero po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymienionych z nazwy z określeniem siedziby
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

1 Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru – stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona
do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.
2 KRS/CEiDG W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3 Pełnomocnictwo Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie składa:
• Wykonawca Załącznik nr 2 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 2
do SWZ
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 2A do SWZ
5 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie składa:
• Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 3
do SWZ do SWZ
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 3A do SWZ
6 ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO
do udostępniania swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia wskazanych w Załączniku nr 6 lub udostępnienia osób wykonawcy wskazanych w Załączniku 6A.
7 Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów.
Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.

Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.