eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3769991d-55f1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056062/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP - 43/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 701094,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – wykonanie dokumentacji zarządzania cyberbezpieczeństwem wraz z przeprowadzaniem testów penetracyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 39333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – szkolenia w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 17533,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – zakup serwerów – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

4.5.5.) Wartość części: 146400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – zakup dysków – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 5633,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 – zakup UPS – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2E do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 – zakup i wdrożenie systemu UTM + IPS + wraz z licencją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2F do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 – zakup i wdrożenie systemu DLP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2G do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 175294,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 – zakup i wdrożenie systemu SIEM.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2H do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

30234200-0 - Dyski optyczne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 195000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18105,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Entrast Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272887675

7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 60

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne: Zgodnie z postanowieniem art. 255 pkt 7) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 pzp.

W dniu 01.12.2022 r. Zamawiający w zakresie pakietu nr 2 przedmiotowego postępowania dokonał wyboru oferty złożonej przez NT Group Systemy Informatyczne Sp. z o.o. ul. Pomorska 65, 90-218 Łódź jako najkorzystniejszej (oferta uzyskała największą ilość punktów ze względu na przyjęte w SWZ kryteria oceny ofert).

Pismem z dnia 01.12.2022 r. Zamawiający zobowiązał powyżej wymienionego Wykonawcę do podpisania umowy w dniu 07.12.2022 r.

W dniu 05.12.2022 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że ze względu na brak możliwości realizacji zamówienia w terminie wskazanym w umowie nie zawrze umowy.
Wobec powyższego należy uznać, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.

W związku z regulacjami zawartymi w art. 263 ustawy Pzp Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 2.
Mając na względzie powyższe postępowanie zostało unieważnione w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Podstawę unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba z e zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert tj. do dnia 09.11.2022 r. do godz. 09:00, w postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca. Cena oferty ocenionej jako najkorzystniejsza, niepodlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 118 818,00 złotych. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542470020

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542470020

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: do dnia wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 9.11.2022 r. do godz. 9.00 w zakresie w/w Pakietu nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Podstawę unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba z e zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert tj. do dnia 09.11.2022 r. do godz. 09:00, w postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca. Cena oferty ocenionej jako najkorzystniejsza, niepodlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 239 487,77 złotych. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Tym samym postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: net-o-logy Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542470020

7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.