Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434925/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania związana z realizacją projektów w ramach grantu „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 79
1.5.2.) Miejscowość: Biszcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-425
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (84) 6856022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biszcza.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biszcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.biszcza.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania związana z realizacją projektów w ramach grantu „Cyfrowa Gmina”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615812cd-60f1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016592/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania związana z realizacją projektów w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” oraz „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, Osi V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia i otrzymał dofinansowanie ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434925/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Dostawa sprzętu informatycznego”:
1) Uruchomienie systemu pracy zdalnej - zakup tabletów dla Radnych (15 szt.);
2) Uruchomienie systemu pracy zdalnej - wyposażenie sali telekonferencyjnej (1 szt.);
3) Doposażenie stanowisk pracowniczych - zakup stacji roboczych z oprogramowaniem biurowym (9 szt.);
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
30213000-5 - Komputery osobiste
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert tj. 17.11.2022r. do godz. 10.00 wpłynęły 2 oferty. Po dokonaniu badania i oceny ofert, Zamawiający ustalił, że obydwie oferty podlegają odrzuceniu na podstawie przesłanek określonych w art. 266 ust. 1 ustawy Pzp. W związku z tym, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.Oferta nr 1Nefeni Sp. z o.o.
ul. Klinkierowa 7
60–104 Poznań
W związku z tym, że Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych, Zamawiający działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do ich złożenia. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wszystkich przedmiotowych środków dowodowych wskazanych przez Zamawiającego w wezwaniu, których obowiązek złożenia wynikał z zapisów SWZ, tj.1. dla zaoferowanego modelu stacji roboczej dokument potwierdzający jakość produktu i sposobu jego wykonania jakim jest Certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument poświadczający, że producent monitora i jednostki centralnej opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością oraz
2. dla zaoferowanego modelu stacji roboczej dokument potwierdzający jakość produktu i sposobu jego wykonania jakim jest deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, ze oferowany monitor spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE.
Oferta nr 2
Euroimpex SA
ul. Mydlana 3b
Wrocław 51-502
Zamawiający w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dalej SOPZ określił minimalne wymagania przedmiotu zamówienia. Z treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę wynika, że zaoferowany sprzęt nie spełnia minimalnych parametrów określonych w SOPZ w następującym zakresie:
1. zaoferowany model tabletu Lenovo Tab M10 10.3" 1920x1200 Mediatek 4/64GB Wi-Fi 5 (802.11ac) nie posiada minimalnego poziomu jasności, który został określony w SOPZ na poziomie min. 400 nitów oraz
2. zaoferowany model monitora AOC 24B2XDA nie posiada minimalnego poziomu jasności, który został określony w SOPZ na poziomie min. 300 cd/m2.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89443,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97317,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI BISZCZA
więcej: przetargi BISZCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.