Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462129/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ SIÓSTR URSZULANEK U.R.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 04000239600022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pokrzywno 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-315
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pokrzywno@osu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-pokrzywno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a3efb6b-6f08-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a3efb6b-6f08-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług cateringowych całodobowego wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Sióstr Urszulanek UR – przygotowanie i dostarczenie posiłków (śniadanie, obiad z podwieczorkiem i kolacja).
2. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki i dowoził je do Domu Pomocy Społecznej Sióstr Urszulanek UR ul. Pokrzywno 1, 61-315 Poznań.
3. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia na 12775 obiadów z podwieczorkiem, 12775 śniadań oraz 12775 kolacji w okresie trwania umowy tj. od dnia 01 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku (12 miesięcy)
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Liczba posiłków określona wyżej, może ulec zmianie w skali zamówienia, w zależności w zależność od faktycznej liczby mieszkanek (np. urlopowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300084,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365365,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300084,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wirtuozi Smaków Monika Kordalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302170091
7.3.3) Ulica: Śniadeckich 40
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-774
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIRTUOZI SMAKÓW" MONIKA KORDALSKA
jakie przetargi wygrała firma
"WIRTUOZI SMAKÓW" MONIKA KORDALSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300084,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gotowego gorącego posiłku dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 6 w Jawiszowicach 2024-2025
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.