eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym "Maluszek" w Przysusze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa530b21-5607-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa530b21-5607-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym "Maluszek" w Przysusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

NextGenerationEU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.49.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
1) Przedmiot zamówienia: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1834/3, 1833/3, 1832/3, 1839/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3, 1831/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Roboty budowlane dla części 1: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka obejmują prace adaptacyjne na części obiektu o pow. ok. 240m2 polegające na:
- wykonaniu przejścia pomiędzy pomieszczeniem do leżakowania a pomieszczeniem dydaktyczno – rekreacyjnym o wymiarze 2mx2,1m, poprzez rozebranie zabudowy z płyty k/g,
- uzupełnienie ubytków, wyrównanie i zagruntowanie ścian i sufitów;
- wykonaniu zabudowy ściany z płyty k/g w celu wydzielenia pomieszczenia gospodarczego w adaptowanej części żłobka i montażu drzwi płytowych wewnętrznych z zamkiem;
- oczyszczeniu i pomalowaniu zmywalnymi farbami lateksowymi akrylowo – kompozytowymi o wysokiej odporności mechanicznej powłoki wszystkich pomieszczeń żłobka o łącznej pow. ok. 240m2 , kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;
- wykonaniu podejścia z wodą ciepłą i zimną oraz odpływu do sieci kanalizacyjnej w celu zamontowania zlewu do mycia nocników dziecięcych w pomieszczeniu łazienki i uzupełnienie glazury i terakoty po pracach instalacyjnych;
- strop nad powierzchnią żłobka należy ocieplić wełną mineralną o łącznej grubości minimum 15 cm;
- wykonaniu demontażu istniejącej pochylni dla niepełnosprawnych i wykonaniu nowej w nowej lokalizacji;
- wymianie stolarki okiennej w pomieszczeniach żłobka w celu zapewnienia odpowiednich parametrów przenikalności ciepła w budynku tj. o współczynniku przenikalności dla okien min. 0,9kW – szt. 4.
- demontaż istniejących rolet i ich ponowny montaż na nowej stolarce okiennej.
Uwaga: w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny dla stolarki okiennej zaleca się dokonania wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania techniczne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany: Adaptacja części pomieszczeń budynku szkoły na potrzeby żłobka;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze
1) Przedmiot zamówienia: Rozbudowa istniejącego placu zabaw.
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Istniejący plac zabaw posiada łączną powierzchnię 81,50m2. Plac zabaw posiada konstrukcję nawierzchni: warstwę odsączającą o grubości 10 cm, podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwę wyrównawczą z kruszywa o grubości 5cm, warstwę bazową z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnię z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm. Plac wyposażony jest w urządzenia zabawowe: dwie huśtawki sprężynowe (typu bujak), konstrukcję typu domek, urządzenie wielofunkcyjne typu tunel, ławkę parkową, regulamin placu zabaw. Plac zabaw jest ogrodzony panelami systemowymi o wysokości 1,5m ocynkowane, powlekane PCV z furtką o szerokości 1m.
3) Zadanie dla części 2: Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze obejmuje rozbudowę istniejącego placu zabaw o pow. ok. 50 m2. Roboty w ramach zadania obejmują:
- demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 50 m2;
- demontaż istniejącego ogrodzenia i jego ponowne wykorzystanie w części przeznaczonej do rozbudowy;
- wykonanie rozbudowy nawierzchni placu zabaw o konstrukcji zgodnej z istniejącą tj. warstwa odsączająca o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa o grubości 5cm, warstwa bazowa z granulatu z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10mm, nawierzchnia z granulatu EPDM o grubości 8mm, obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm;
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw;
- demontaż w przypadku konieczności przeniesienia istniejących urządzeń zabawowych i ponowny ich montaż oraz montaż nowych urządzeń (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości i zachowaniem odległości bezpiecznych urządzeń wynikających ze specyfikacji urządzeń;
- dostawa drzew ozdobnych szczepionych na pniu w donicach ozdobnych np. typu Catalpa (rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 10 szt.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu zagospodarowania terenu i uzgodnienia z Zamawiającym i zarządcą obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego placu zabaw.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru urządzeń zabawowych zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt budowlany istniejącego placu zabaw.
b) Wizualizacja planowanej rozbudowy placu zabaw.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka
1) Przedmiot zamówienia: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 1843/3, 1841/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej. Działka częściowo zabudowana budynkiem szkoły.
3) Zadanie dla części 3: Dostawa gotowego budynku modułowego/kontenerowego na potrzeby żłobka obejmuje dostawę i usytuowanie budynku typu kontener o pow. 20 m2, niezwiązanego trwale z gruntem. Minimalne wymiary zewnętrzne: szerokość min. 2900mm, długość min. 7000mm, wysokość min. 2800mm. Konstrukcja budynku stalowa, pokryta blachą, ocieplony i odizolowany w celu zapobieżenia powstawaniu wilgoci wewnątrz budynku, dach płaski. Wyposażony w okno o wymiarach 40cmx65cm i drzwi wejściowe o wymiarach 2mx2m. Budynek odizolowany od podłoża. W budynku planuje się przechowywać wózki do transportu dzieci, akcesoria placu zabaw stanowiące wyposażenie żłobka.
Uwaga:
W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny oraz właściwego doboru konstrukcji kontenera zaleca się dokonanie wizji w terenie i pomiaru z natury.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe należy wykonać zgodnie z wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169186,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169186,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169186,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL SERWIS TOMASZ PIETRASIK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE 26-400 PRZYSUCHA UL WRZOSOWA 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670168841

7.3.3) Ulica: WRZOSOWA 5

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169186,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADO POLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE EXPORT-IMPORT Dominik Kaluś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146274477

7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 175 lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 255 pkt 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Rozbudowa miejsc w Samorządowym Klubie Dziecięcym „Maluszek” w Przysusze z podziałem na części dla: Część 3: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha unieważnia postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W przedmiotowym postępowaniu na roboty budowlane opublikowanym za numerem 2023/BZP 00401501/01 z dnia 18 września 2023 r. dla części 3: Dostawa budynku kontenerowego na potrzeby żłobka został złożona jedna oferta. Po dokonania analizy złożonej oferty, a w szczególności parametrów technicznych zaoferowanego budynku kontenera wynika, iż nie spełnia ona minimalnych wymagań jakich żądał Zamawiający w zakresie dostarczonego budynku, tj. zaoferowany budynek kontenera nie posiada minimalnych wymiarów jakie określił Zamawiający w pkt 3.1.3. Specyfikacji Warunków Zamówienia. W dniu 10 października 2023 r. Zamawiający wezwał spółkę SMP z o.o. do złożenia wyjaśnień treści oferty. W wyznaczonym terminie oferent nie złożył wyjaśnień w zakresie minimalnych wymagań jakie powinien posiadać oferowany budynek kontenerowy.
W świetle powyższego zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.