Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00393296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
dla zadania pn.: „Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Kartuskiej w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiegodla zadania pn.: „Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Kartuskiej w Gdańsku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64dbf759-4b99-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/143/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Kartuskiej w Gdańsku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 157/BZP-U.510.128.2022/TK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla zadania pn.: „Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych, wielorodzinnych
przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku”.
2. Zakres prac obejmuje:
a) sporządzenie orzeczenia technicznego stanu technicznego przeznaczonych do likwidacji piwnic i ścian budynków mieszkalnych wraz z inwentaryzacją pomieszczeń piwnicznych, instalacji i urządzeń oraz terenu;
b) sporządzenie inwentaryzacji zieleni wraz z operatem dendrologicznym;
c) wykonanie badań geotechnicznych wraz z dokumentacją w miarę potrzeb;
d) sporządzenie wniosków o wydanie warunków technicznych i opinii niezbędnych dla wykonania zamówienia wraz z ich pozyskaniem oraz dokonania sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów;
e) sporządzenie operatu terenowo - prawnego
f) sporządzenie materiałów i wniosków do wydania niezbędnych decyzji administracyjnych wraz z ich pozyskaniem (w tym uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych/pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu przyjęcia zgłoszenia robót);
g) sporządzenie projektu budowlanego (z podziałem na Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany i Projekt Rozbiórki) z wymaganymi uzgodnieniami oraz decyzjami wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji administracyjnej pozwalającej na prowadzenie robót/pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu przyjęcia zgłoszenia robót;
h) sporządzenie projektu technicznego (PT);
i) sporządzenie projektu wykonawczego w układzie branżowym;
j) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w podziale na etapy realizacyjne oraz zbiorczego zestawienia kosztów;
k) sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
l) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji oraz odstępstw, jeżeli zajdzie taka konieczność;
m) pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o sporządzoną dokumentację;
n) sporządzenie nie wymienionych opracowań projektowych, a związanych z wymaganiami jednostek opiniujących, niewykraczających jednak poza przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kremer Graf Sebastian Kremer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832471451
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Tylewskiego 48
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-169
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KREMER-GRAF" SEBASTIAN KREMER
jakie przetargi wygrała firma
"KREMER-GRAF" SEBASTIAN KREMER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Modernizacja elewacji zabytkowego obiektu w Słupsku: XVI-wieczny Zamek Książąt Pomorskich"
- Dostawa amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PRZETWARZANIA DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ DANE UZYSKANE OD INSTYTUCJI FINANSOWYCH
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA SPECJALISTYCZNEGO SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEGO TYPOWANIA OSÓB W MATERIAŁACH WIDEO I ZDJĘCIACH
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.