Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455513/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00466674/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stolarki i ślusarki drzwiowej wew. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie
domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli, ul. Augustowska 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8358621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stolarki i ślusarki drzwiowej wew. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzeniedomu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli, ul. Augustowska 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2081fa-6f63-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Db.263.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75063,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa stolarki i ślusarki drzwiowej wew. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie
domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli, ul. Augustowska 2.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Dostawę drzwi wewnętrznych zgodnych z przepisami o minimalnym świetle przejścia 90x200 cm, klamek, szyldów we
wszystkich drzwiach w jednym standardzie (poza aluminiowymi) – kształt do akceptacji przez Zamawiającego
2.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa stolarki i ślusarki drzwiowej wew. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu
matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli, ul. Augustowska 2. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera
Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu
zamówienia oraz SWZ.
3.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z
przedmiotem zamówienia.
3.3. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot
zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczoodbiorczego.
Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
3.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3.6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola.
3.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z
wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
3.8. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
44221211-7 - Framugi drzwi
44221212-4 - Panele drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96999,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214954,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96999,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Krasowski prowadzący działalność pod firmą FORTE OKNA DRZWI STANISŁAW KRASOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5431485387
7.3.3) Ulica: Puchały Nowe 29
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KRASOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KRASOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96999,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa leków, preparatów diagnostycznych, substancji recepturowych i art. pomocniczych stosowanych w recepturze oraz szwów chirurgicznych .
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.