Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487672/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 702.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f9cee6e-77ab-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.88.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764735,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn:
Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70 na odc. od granicy miasta do ul. Armii Krajowej wraz z rozbudową skrzyżowania ul. Łowicka-Armii Krajowej.
Wyżej wymieniona nazwa zadania inwestycyjnego jest nazwą pod jaką zadanie jest wpisane do budżetu Miasta Skierniewice i nie przesądza o jego charakterze i zakresie.
Właściwy zakres inwestycji obejmuje wykonanie rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudowa odcinków ulic dochodzących do w/w dróg. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
a) wykonana koncepcje projektowe rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudowa odcinków ulic dochodzących do w/w dróg, zgodnie z warunkami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ,
b) udzieli pełnych wyjaśnień dotyczących wykonanych koncepcji projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie projektów budowlanych, w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego, z przekazaniem wyjaśnień pocztą elektroniczną.
c) opracuje dokumentację zaopatrzoną w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi,
d) usunie wady koncepcji projektowych, w tym usunie ich braki, dokona ich uzupełnienia bądź wprowadzi w nich inne zmiany - w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tych koncepcji przez Zamawiającego - bez dodatkowego wynagrodzenia.
3. Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie usług przez projektantów (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą
wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące
działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia
zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1727N na odcinku Winda - granica Gminy Kętrzyn (od km 0+000 do km 5+126)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.